چالش شماره یک برای گل محمدی، قفس توری پرسپولیس لرزان است!

به گزارش کشتی کروز، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس با شکست دو بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان 45 امتیازی باقی ماند تا اختلاف با رقیب سنتی که به صدر جدول چسبیده است به عدد 6 برسد.

چالش شماره یک برای گل محمدی، قفس توری پرسپولیس لرزان است!

تفاضل دو تیم در حالی رقم خورد که اشتباه دوباره حامد لک در چارچوب دروازه این تیم باعث از کف رفتن امتیاز برای سرخپوشان شد تا فشار نقدها روی کادر فنی این تیم به بالاترین حد ممکن برسد.

یحیی گل محمدی که تا به امروز دو جام از پنج قهرمانی متوالی پرسپولیس را بالای سر برده است در حالی با عدم اطمینان به حامد لک روبرو شده است که با جدایی بوژیدار رادوشوویچ سراغ احمد گوهری رفت تا او در جابجایی زمستانی از صنعت نفت آبادان جدا شده و زیر نظر داود فنایی در پرسپولیس تمرین کند.

گوهری در ملاقات با مس رفسنجان جای حامد لک را در دروازه پرسپولیس گرفت اما استرس بالای او و اشتباهات زیادی که در خروج از دروازه داشت مدافعان این تیم را به دردسر انداخت تا یحیی نتواند برای دومین بار به او اعتماد کند.

ملاقات پیش روی پرسپولیس با استقلال تهران در دربی مرکز که تا حد زیادی سرنوشت قهرمان فصل جاری لیگ برتر را تعیین می نماید نیز مانع از تکرار فرصت برای احمد گوهری شد تا گل محمدی از روی ناچاری بار دیگر لک را در میدان بازی دهد.

او که فرایند فصل گذشته خود را به هیچ وجه نتوانسته است تکرار کند حالا استخوان در گلو برای گل محمدی شده است تا سرمربی سرخ ها با بحرانی بزرگ روبرو شده و خودش هم برای انتخاب گلر در ادامه رقابت های لیگ برتر با ابهام روبرو گردد.

انتقاد طرفداران از عملکرد حامد لک باعث شد تا داود فنایی نیز در امان نماند و ضعف مفرط سنگربانان پرسپولیس به تمرینات او ربط داده گردد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه نوروز 1401 برای دو ملاقات حساس مقابل نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران چاره ای جز انتخاب بین دو گزینه موجود دروازه بانی تیمش ندارد تا بتواند با اطمینان از گل نخوردن ساده تیمش روی اشتباهات فردی اختلاف امتیاز با استقلال تهران را جبران کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2226

به "چالش شماره یک برای گل محمدی، قفس توری پرسپولیس لرزان است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش شماره یک برای گل محمدی، قفس توری پرسپولیس لرزان است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید