اتفاقی کم سابقه در لیگ برتر، نیمه بالای جدول در کورس قهرمانی

به گزارش کشتی کروز، به گزارش خبرنگاران، هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر را پشت سر گذاشتیم و در حالی که تنها دو هفته تا انتها نیم فصل نخست این رقابتها فرصت باقی است، شاهد حضور 8 تیم در کورس بالای جدول هستیم که این اتفاقی عجیب، نادر و خوب در فوتبال ایران می باشد.

اتفاقی کم سابقه در لیگ برتر، نیمه بالای جدول در کورس قهرمانی

در حالی در سرانجام هفته سیزدهم استقلال با 25 امتیاز به صدر جدول رسید که سپاهان و شهر خودرو هر کدام با یک بازی کمتر نسبت به آبی پوشان با 24 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند. پرسپولیس و صنعت نفت نیز هر کدام با یک بازی کمتر 22 امتیازی و در رده های چهارم و پنجم جدول قرار دارند.

فولاد با 13 بازی و 20 امتیاز تنها 5 امتیاز با بالای جدول فاصله دارد و در صندلی ششم قرار گرفته و نفت مسجد سلیمان نیز با همین تعداد بازی و 19 امتیاز در فاصله 6 امتیازی صدر جدول در رده هفتم قرار گرفته است.

تراکتور تبریز که در رده هشتم قرار گرفته است، با 11 بازی (2 بازی معوقه) 18 امتیازی است و فاصله امتیازی اش با صدر جدول 7 امتیاز است که در صورت پیروزی در دو بازی معوقه می تواند این فاصله را به عدد یک کاهش دهد.

این اتفاق نادر نشان از نزدیکی تیم های لیگ فزونی داشته و عملا هر 8 تیم بالای جدول در فاصله دو هفته مانده به سرانجام نیم فصل روی کاغذ شانس قهرمانی نیم فصل را دارند. چنین اتفاقی خیلی به ندرت در فوتبال ایران روی می دهد و می توان آن را به فال نیک گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 779

به "اتفاقی کم سابقه در لیگ برتر، نیمه بالای جدول در کورس قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقی کم سابقه در لیگ برتر، نیمه بالای جدول در کورس قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید