وقتی پای تبر به لیگ کشتی باز می گردد!

به گزارش کشتی کروز، بی نظمی و نبود نظارت بر نحوه برگزاری لیگ کشتی کار را به جایی رسانده که این بار شاهد درگیری با قمه و تبر در سالن رقابت های لیگ دسته یک بودیم.

وقتی پای تبر به لیگ کشتی باز می گردد!

در جریان برگزاری ملاقات دو تیم هیات کشتی گیلان و افلاک لرستان، درگیری در سالن مسابقات تا حدی بالا گرفت که تصاویر منتشر شده نشان می دهد فردی با داشتن آیدی کارت که ظاهرا از مسئولان برگزاری مسابقات است، تبری در دست دارد و اوضاع سالن نیز متشنج است.

ادامه درگیری و بی نظمی در سالن مسابقات کشتی در شرایطی است که تعیین نیست سازمان لیگ فدراسیون کشتی چه برنامه ای برای جلوگیری از این اتفاقات تلخ داشته است.

چند روز پیش نیز تصاویری از درگیری تماشاگران و عوامل برگزاری مسابقات منتشر شد که در آن بعضی افراد قمه به دست داشتند. در تصاویر منتشر شده بعضی از هواداران کشتی گیران به نشانه اعتراض بدون مزاحمت یا حضور ماموران انتظامی وارد تشک کشتی می شوند و به سوی داوران هجوم می آورند.

فدراسیون کشتی و حمید کمک، رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی که پیش از این ریاست هیات کشتی البرز را بر عهده داشت، تا به امروز هیچ واکنشی به تکرار چندباره این اتفاقات در سالن رقابت های لیگ کشتی نداشته اند.

منبع: فرارو
انتشار: 16 مرداد 1401 بروزرسانی: 16 مرداد 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2303

به "وقتی پای تبر به لیگ کشتی باز می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی پای تبر به لیگ کشتی باز می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید