نمایشگاه کتاب چین با حضور ایران شروع به کار کرد

به گزارش کشتی کروز، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه امروز با حضور معاون نخست وزیر چین خانم لیوین دون افتتاح شد. در این نمایشگاه بیش از 82 کشور شرکت نموده اند و بیش از 2 هزار و 270 ناشر داخلی و خارجی حضور دارند.

نمایشگاه کتاب چین با حضور ایران شروع به کار کرد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

بنا بر اعلام مسئولان نمایشگاه 1305 ناشر خارجی در نمایشگاه سال جاری شرکت نموده و ناشران دیجیتال نیز آثار خود را عرضه می نمایند. این نمایشگاه از سوی سازمان صدا و سیما و مطبوعات و شرکت گروه صادرات و واردات کتاب چین برگزار می گردد.

نمایی از غرفه ایران در نمایشگاه کتاب چین

غرفه ایران در نمایشگاه کتاب چین در سالن E2 واقع شده که ناشرانی همچون جامعه المصطفی و الهدی نیز در آن حضور دارند.

موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در این نمایشگاه علاوه بر معرفی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، بیش از 300 عنوان کتاب در حوزه های دین، تاریخ، کودک و نوجوان، هنر و گردشگری به زبان های فارسی، چینی و انگلیسی ارائه نموده است.

نمایشگاه بین المللی کتاب چین از 4 تا 8 شهریورماه در شهر پکن برپا است. کشور امارات متحده عربی میهمان افتخاری این دوره از نمایشگاه است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 873

به "نمایشگاه کتاب چین با حضور ایران شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه کتاب چین با حضور ایران شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید