نقش ویژه خانه های هلال در ایجاد جامعه تاب آور

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران/کرمان مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی هلال احمر کشور گفت: خانه های هلال مهم ترین ظرفیت جمعیت هلال احمر در رسیدن به جامعه تاب آور است.

نقش ویژه خانه های هلال در ایجاد جامعه تاب آور

دکترروح الله استاک صبح امروز 16 اسفندماه در جلسه شورای معاونین هلال احمر استان کرمان اظهار کرد: کار هلال احمر فقط امداد و نجات نیست، کار هلال احمر شامل بخش های مختلفی همچون داوطلبان، جوانان، درمان و دیگر بخش ها و به طور کلی اشاعه اصول هفتگانه بشردوستانه است.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر کوشش می نماید در بحث رسانه هم فعالیت گسترده و موثری داشته باشد، اضافه نمود: یکی از بحث هایی که روابط عمومی بر آن متمرکز است حوزه جوانان است. ما باید برای برجسته کردن جوانان برنامه ریزی و کوشش کنیم. یکی از همین جوانان هم احمد افروز است که مقام نایب قهرمانی مسابقات پاراالمپیک امارات را کسب نموده و باید برای برجسته سازی این جوان و جوانانی نظیر او اقدام کرد.

استاک با قدردانی از خدمات و فعالیت های جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: تیم خوب مدیریتی و قوی در استان کرمان فعالیت می نماید که گزارش عملکرد این استان حاکی از این موضوع است.

وی با اشاره به اهمیت حوزه اطلاع رسانی توضیح داد: اهمیت اطلاع رسانی، تبلیغات و روابط عمومی در گفتمان حضرت امام (ره) شرط اصلاح و فساد مملکت بیان شده است.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر با تاکید بر اهمیت و صندلی روابط عمومی و توجه به افکار عمومی از منظرهای متفاوت اضافه نمود: در اهمیت اطلاع رسانی بر انتقال آگاهی اشاره شده است. رسانه های غرب بسیار از این ظرفیت استفاده و هزینه می نمایند و لازم است ما در این حوزه به صورت جدی برنامه ریزی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در زلزله سی سخت سریعترین امدادرسانی انجام شد و کمتر از یک ساعت اول جمعیت هلال احمر در مناطق زلزله زده حضور یافت، نداشتن جامعه تاب آور را باعث بروز بسیاری از مسائل در حوادث برشمرد.

وی اضافه نمود: باید پیش از بحران کارها به درستی انجام گردد تا در حین بحران راحت تر و سریع تر حوادث مدیریت گردد. افزایش ارتباط با رسانه ها و ارائه آموزش های همگانی به وسیله رسانه می تواند در ایجاد جامعه تاب آور موثر باشد.

وی تاکید نمود: خانه های هلال مهم ترین ظرفیت جمعیت هلال احمر در رسیدن به جامعه تاب آور است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1734

به "نقش ویژه خانه های هلال در ایجاد جامعه تاب آور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش ویژه خانه های هلال در ایجاد جامعه تاب آور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید