پاراسل کیش تجربه ای هیجان انگیز

به گزارش کشتی کروز، پاراسل کیش می تواند گردشگران را به اوج لذت وادارد، پاراسل نوعی تفریح بوده که دارای قیمت مقرون به صرفه ای نیز می باشد، گردشگران با مراجعه به سایت پرشین هتل، می توانند با تخفیفات عالی بلیت های پاراسل کیش را با هر تعداد که مدنظرشان است، تهیه نمایند.اما تجربه این تفریح مفرح را به اتمام پاندمی کرونا ویروس موکول کنید.

پاراسل کیش تجربه ای هیجان انگیز

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام پرشین هتل، پاراسل کیش از تفریحات جذاب و پر طرفدار جزیره کیش بوده که تجربه ای هیجان انگیز است. گردشگران معمولا قبل از سفر خود به این فکر خواهند افتاد که کدام تفریحات کیش لذت بخش بوده و می توانند حسابی خوش بگذرانند. پاراسل می تواند اولین گزینه پیشنهادی باشد، چرا که دارای هیجان دوچندان می باشد.

پاراسل کیش چیست؟

پاراسل کیش نوعی ورزش نیز محسوب می شود و برای سلامتی بدن مفید است. این تفریح سرگرمی جذابی نیز می باشد. نوعی چتربازی که چتر آن با رنگبندی های متفاوت و زیبا گردشگران را به اوج می رساند. چتربازی در ارتفاعات جزیره کیش بر روی آب های نیلگون خلیج فارس بی نظیر خواهد بود و لحظاتی تکرار نشدنی را در پی خواهد داشت.

چتر به وسیله طنابی قطور و محکم به قایق موتوری وصل می شود، که بعد از اعلام آمادگی سرنشینان پاراسل، قایق به سرعت شروع به حرکت می کند. در همین هنگام چتر خیلی سریع به حالت پرواز درآمده و ناخدا در بالاترین ارتفاع ممکنه، چتر را ثابت نگه می دارد و در همان میزان ارتفاع چتر را دوباره به حرکت در می آورد.

گردشگران در لحظات چتر سواری می توانند از زیبایی های جزیره و دریای شفاف خلیج فارس بهره مند شوند. استشمام آب و هوای خوب و تمیز جزیره قطعاً برای گردشگران دلپذیر خواهد بود.

فردی که هدایت چتر را به عهده دارد ممکن است ارتفاع چتر را کاهش داده و این به گونه ای باشد که سرنشینان تا کمر به درون آب فرو فرایند یا فقط پاهایشان به زیر آب رود.

ایمنی کامل در پاراسل کیش

امکان ندارد پاراسل را تجربه کرد اما خیس نشد. ناخدای قایق افراد را با توجه به وزن آن ها به دسته های تک سرنشین، دو سرنشین، سه سرنشین تقسیم خواهد کرد.

اینگونه سعی دارد تعادل صندلی چتر پاراسل را حفظ نماید، تا ایمنی در هنگام پرواز برقرار باشد. همین امر باعث شده تا افرادی که به دنبال تفریحی هیجان انگیز و ایمن هستند، با خیال راحت پاراسل را انتخاب کنند.

گردشگران توجه داشته باشند برای پاراسل سواری ممکن است در کنار خانواده یا دوستان خود نتوانند چتربازی کنند چرا که امکان دارد وزن بعضی از افراد مانع حفظ تعادل پاراسل شود.

بعضی افراد در ارتفاع دچار ترس شده و ممکن است کارهایی را انجام دهند که تعادل چتر را به هم بزند، به همین دلیل ناخدای قایق چنین تصمیمی را می گیرد.

چه افرادی نمی توانند از پاراسل کیش استفاده کنند؟

ناگفته نماند بعضی از افراد اجازه سوار شدن بر چتر پاراسل را ندارند. این افراد شامل خانم ها باردار، بچه ها زیر 5 سال، افرادی که فوبیا ترس از ارتفاع و آب را دارند می باشد.

همچنین کسانی که بیماری های زمینه ای خصوصاً آسم، مسائل گوارشی و ریوی، بیماری قلبی و ... دارند، افراد سالمند و ناتوان جسمی و ذهنی نیز اجازه چتربازی نخواهند داشت.

گردشگران باید در هنگام سوار شدن به یکی سری نکات ایمنی توجه کنند. اول از همه قبل از سوار شدن باید آب و هوای جزیره را چک کرد تا در هنگام چتربازی با رنگی و طوفان خطرساز نشود. از کلاه ایمنی و جلیقه نجات نیز حتما باید استفاده کرد. طناب متصله را با این که قایقران چک می کند، بهتر است گردشگران به سالمی آن نیز توجه لازمه را داشته باشند.

عکاسان حرفه ای در کلوپ برگزاری پاراسل کیش

هنگامی که پاراسل در ارتفاع مطلوب قرار می گیرد، عکاسان حرفه ای مجموعه برگزاری پاراسل کیش از چتربازان، عکس های باکیفیتی گرفته و خیلی سریع چاپ می کنند. افراد بعد از پایین آمدن از پاراسل، به عکاسی مجموعه مراجعه نموده و عکس های خود را تحویل بگیرند، قیمت این عکس ها نیز مناسب خواهد بود.

تفریح پاراسل کیش ارزان قیمت بوده و این امکان را به گردشگران جزیره کیش می دهد تا سفری جذاب را با پاراسل کیش تجربه کنند. ارتفاع بیشتر از حد معمول چتر باعث می شود تا سرنشینان هزینه بیشتری را بابت چتربازی پرداخت کنند. پس گردشگران حتما قبل از سوار شدن پاراسل به توضیحات ناخدای قایق، گوش فرا دهند.

موقعیت مکانی پاراسل کیش

تفریح پاراسل در چهار تا از سواحل زیبای جزیره کیش انجام می شود. از این سواحل می توان به، ساحل مرجان کیش، ساحل دامون کیش، ساحل سیمرغ کیش و ساحل اسکله تفریحی کیش اشاره نمود. کلیه کلوپ های ساحلی ذکر شده، امکانات و خدمات یکسانی را برای گردشگران جزیره در نظر گرفته اند.

افرادی که تمایل دارند در یک هتل 5 ستاره و باکیفیت در نزدیکی یکی از سواحل برگزاری پاراسل اقامت داشته باشند، هتل شایان کیش گزینه ای برتر خواهد بود، آن دسته از افرادی که هتل شایان کیش را برای سکونت ترجیح می توانند با مراجعه به سایت پرشین هتل، این هتل را رزرو کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1611

به "پاراسل کیش تجربه ای هیجان انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاراسل کیش تجربه ای هیجان انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید