موفقیت های فوتبال زیر سایه حمایت دولت، مجلس و وزارت ورزش به دست آمد

به گزارش کشتی کروز، تهران (پانا) - دبیرکل فدراسیون فوتبال با حضور در سیرجان شهر میزبان ملاقات سوپرجام تاکید نمود کلیه موفقیت ها در سایه همدلی و مشارکت همگانی به دست آمده و فدراسیون در این راستا تنها نبوده است.

موفقیت های فوتبال زیر سایه حمایت دولت، مجلس و وزارت ورزش به دست آمد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی فر گفت: در ابتدا دهه مبارک فجر و صعود زودهنگام تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی را تبریک می گویم. کوشش گسترده ای در مجموعه فدراسیون انجام شد و لطف و حمایت های دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت ورزش و جوانان و اصحاب رسانه نیز یاری زیادی به ورزش و فوتبال کشور کردند.

وی ادامه داد: بعلاوه به بانوان عزیز نخستین حضور در جام ملت های آسیا که حاصل کوشش همه جامعه فوتبال بانوان بوده را باید تبریک بگویم. مطمئنا این دستاوردها در فوتبال بانوان ادامه دار خواهد بود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال اضافه نمود: در فدراسیون فوتبال نگاه برابر و توجه بیشتر به ظرفیت فوتبال بانوان در دستور کار واقع شده است. خوشبختانه نگاه ویژه دکتر عزیزی خادم به ورزش بانوان اتفاقات بسیار خوبی در فوتبال و فوتسال رقم زده است. تیم ملی فوتسال بانوان نیز پیروز به کسب قهرمانی در مسابقات کافا شد و در آینده نزدیک تیم فوتبال زیر 18سال نیز راهی رقابت های کافا خواهد شد.

کامرانی فر توضیح داد: یک تشکر ویژه نیز از تمام عزیزان در استان کرمان بابت همراهی و همدلی صادقانه و ایجاد مدل مدیریتی نو در فوتبال را دارم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: باید از همکارانم در فدراسیون فوتبال و به طور ویژه از دپارتمان آموزش بابت برگزاری دوره های پیروز آموزشی تشکر کنم. خوشبختانه الان به آن مرحله رسیدیم که اتفاقات خوبی در کشور دیده می گردد. برای توسعه احتیاج به زیرساخت داریم و دوستانی که در شهر سیرجان به خوبی در بخش پایه و آموزشگاه ها این کار را انجام داده و مطمئنا اثرات آن در تیم های ملی آقایان و بانوان دیده خواهد شد.

کامرانی فر در سرانجام گفت: از میزبانی خوبی شما از ملاقات سوپر جام کشور تشکر می کنیم. فدراسیون نیز در کنار شما در جهت پیش رو خواهد بود.

لازم به ذکر است، دبیرکل فدراسیون امروز در دوره آموزشی مربیگری A آسیا در سیرجان نیز حاضر شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2205

به "موفقیت های فوتبال زیر سایه حمایت دولت، مجلس و وزارت ورزش به دست آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت های فوتبال زیر سایه حمایت دولت، مجلس و وزارت ورزش به دست آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید