تمجید ویژه فاکس از مهاجم جوان استقلال تهران

به گزارش کشتی کروز، فاکس اسپورت در گزارشی پنج جوان برتر آسیایی را معرفی کرد که در سال های آتی می توانند ستاره تیم شان شوند.

تمجید ویژه فاکس از مهاجم جوان استقلال تهران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فاکس اسپورت، استعدادهای برتر قاره آسیا رفته رفته در حال نشان دادن خود هستند و فوتبال در این قاره روز به روز محبوب تر می گردد. هر چند تاکنون بازیکنی در قاره آسیا به اندازه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پدید نیامده است ولی شاید آینده از آن آسیا باشد.

پنج فوتبالیست جوان آسیایی که آینده درخشانی دارند صیادمنش از ایران، اگی مالانا از اندونزی، تائو ژیانگ از چین، تاکفوسا کوبو از ژاپن و کانگین لی از کره جنوبی هستند. فاکس اسپورت درباره صیادمنش نوسته است:

الله یار صیادمنش (ایران استقلال)

صیادمنش با وجود 17 سال سن توانسته است خودش را به عنوان یک ستاره برای استقلال مطرح کند که یکی از بزرگترین باشگاه ها در لیگ ایران محسوب می گردد. او در شش بازی نخست خود برای استقلال یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل ثبت کرد که این آمار فقط در 214 دقیقه بازی حاصل شد.

راهنمایی تیم استقلال را وینفرد شفر، سرمربی سابق تایلند و کامرون بر عهده دارد و بازیکنانی همچون پژمان منتظری و روزبه چشمی در این تیم حضور دارند که در جام جهانی 2018 روسیه برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفتند.

صیادمنش با تیم زیر 17 ساله های ایران در رقابت های جام جهانی هند به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

ایران نتوانست به رقابت های زیر 19 سال آسیا صعود کند ولی این می تواند یک توفیق اجباری برای صیادمنش باشد تا او بتواند جایگاهش را در تیم باشگاهی اش تقویت کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 202

به "تمجید ویژه فاکس از مهاجم جوان استقلال تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید ویژه فاکس از مهاجم جوان استقلال تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید