منصوریان: امیدوارم تا در آبادان هستم، یک بار طرفداران را ببنیم

به گزارش کشتی کروز، سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: امیدوارم تا در آبادان هستیم، یک بار طرفداران این تیم را در ورزشگاه ببینیم.

منصوریان: امیدوارم تا در آبادان هستم، یک بار طرفداران را ببنیم

به گزارش خبرنگاران، دو تیم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان از ساعت 17 فردا (شنبه) در چارچوب رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف هم می فرایند.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از این بازی، اظهار کرد: امیدوارم دو تیم نفتی خوزستان و پارس جنوبی با تفکرات وزیر نفت و مجموعه پالایش، پوشش داده شوند.

وی اعلام کرد: من صحبت های اخیر فرماندار آبادان را خواندم. ضمن این که ما به فرمانداری آبادان رفتیم و خبرهای خوبی در راه است و قول و قرار شد که در هفته پیش روی، رسیدن پول محقق گردد. امیدوارم فرماندار جوان و نو آبادان، کاری را که فرماندار قبلی این شهر نتوانست انجام دهد، انجام دهد و باقی صالحات برای خودش باشد. امیدوارم با کاری که انجام می گردد، لبخند روی لب طرفداران بیاید. اگر این کار محقق گردد، فکر کنم 50 تا 60 درصد راه مان را در این فصل رفته ایم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: به هر حال قول های مساعد و خبرها خوب است و تفکرات موجود برطرف مسائل تمام تیم های نفتی در بلندمدت است. اگر در بلندمدت مشل بند ج گردد، تیم های نفتی از ثروتمندترین تیم های لیگ می شوند و بازیکنان فوتبال لحظه شماری می نمایند که به تیم های نفتی بیایند. درست است که من و کادرم پول نگرفته ایم اما کار در این جا لذت دارد. بعلاوه شکل تمرین ما با حضور طرفداران در تمرینات مان، تغییر نموده است. ان شاءالله همه دست به دست هم دهند تا مشکل حل شوند.

وی اعلام کرد: یک زمانی عزم وزارت نفت، ندادن پول بود و همه جا دیوارهای بتنی روی باشگاه های نفتی کشیده بودند. اما امروز آن دیوارها ریخته شده و آن تفکرات اشتباه برداشته شده است و عزم را جزم نموده اند که یاری نمایند.

منصوریان اضافه نمود: بازی بسیار سختی با نفت مسجدسلیمان داریم چون تفکرات سرمربی نفت را کاملا می شناسم و بازی خیلی قشنگ می گردد و طبق قولی که به طرفداران داده بودم، در آبادان با دو مهاجم بازی می کنیم. امیدوارم سه امتیاز را کسب کنیم. ما فقط پول نداریم. در این لیگ توان ها برابر است و به نظرم تفاوت های اقتصادی شرایط روحی خوبی را برای تیم ها ایجاد می نماید. بازیکنانم برای نفت جان می دهند و تیم طالب ریکانی وقتی وارد زمین می گردد هیچ ترسی ندارد. امیدوارم فردا هم سربلند از ورزشگاه خارج شویم.

وی گفت: فردا محمد طیبی را داریم و نقش اصلی تیم ما را طالب ریکانی ایفا می نماید. در هافبک هم دو سه بازیکن خوب داریم. به بازیکنانم گفته ام که بازی با مس را فراموش نمایند. تیم ما کم کم به هماهنگی رسیده است. برای من فرقی نمی نماید کدام بازیکن گل بزند، مهم این است که برنده از زمین خارج شویم. ما در رفسنحان یک سکته کوچک به خود و طرفداران دادیم. در چهار بازی به جای مانده تا انتها نیم فصل اول به تیم خیلی خوشبین هستم. در تیم فصل چهار بازی محبت آمیز داریم که سه بازی در استان است.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: دو روز تمرین نکردیم اما باطری مان را با حضور طرفداران شارژ کردیم. امیدوارم تا در آبادان هستیم، یک بار طرفداران را در ورزشگاه ببینیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2218

به "منصوریان: امیدوارم تا در آبادان هستم، یک بار طرفداران را ببنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: امیدوارم تا در آبادان هستم، یک بار طرفداران را ببنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید