معرفی استان کرمان به عنوان مرکز گردشگری مقاومت

به گزارش کشتی کروز، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، معرفی استان کرمان به عنوان مرکز گردشگری مقاومت صورت می گیرد.

معرفی استان کرمان به عنوان مرکز گردشگری مقاومت

فریدون فعالی در حاشیه افتتاح پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در محل نمایشگاه های بین المللی تهران اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با مشارکت کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان و شهرداریهای سیرجان، بم و رفسنجان در فضایی به مساحت 200 مترمربع، جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری دیار کریمان را در نمایشگاه فوق الذکر معرفی می نماید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان اضافه نمود: در غرفه استان کرمان به جنبه های تخصصی صنعت گردشگری این استان به صورت ویژه پرداخته می گردد.

وی با تقدیر از حضور شهرداری های سیرجان، بم و رفسنجان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران گفت: در این نمایشگاه تفاهم نامه های همکاری بین شهرداریهای استان کرمان وسایر شهرداری ها و صنایع وابسته به صنعت گردشگری سراسر کشور منعقد خواهد شد.

فعالی با بیان اینکه شیوع کرونا به صنعت گردشگری ضربه وارد کرد اضافه نمود: امیدواریم در این نمایشگاه زمینه های توسعه و رونق گردشگری داخلی بیش از پیش فراهم گردد.

وی در ادامه از ارائه بسته های سرمایه گذاری صنعت گردشگری کرمان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران اطلاع داد و تاکید نمود: استان کرمان آمادگی ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران حوزه های مختلف گردشگری از محل منابع اقتصادی تبصره 18 را دارد.

وی با اشاره به نزدیکی ایام نوروز 1400 گفت: بدون شک برگزاری نمایشگاه های گردشگری می تواند به پیوند مردم و کسب و کارهای وابسته به این صنعت بیش از پیش یاری کند.

منبع: همگردی
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2186

به "معرفی استان کرمان به عنوان مرکز گردشگری مقاومت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی استان کرمان به عنوان مرکز گردشگری مقاومت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید