مسولان ستاد کرونا سنجیده و حساب شده با مردم صحبت نمایند

به گزارش کشتی کروز، رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید نمود: مسولان ستاد کرونا سنجیده و حساب شده با مردم صحبت نمایند. از اصحاب رسانه هم انتظار داریم با تزریق امید و اطلاع رسانی صحیح و دقیق، ذهنیت جامعه را برای غلبه بر این ایپدمی تقویت نمایند.

مسولان ستاد کرونا سنجیده و حساب شده با مردم صحبت نمایند

به گزارش خبرنگاران، محسن هاشمی در ابتدای جلسه شورای شهر که آخرین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال 1398 است، گفت: احتمالا حداقل تا یکماه آینده همه فعالیت ها در کشور از جمله مدیریت شهری تحت تاثیر این اپیدمی خواهد بود.

وی همچنین درگذشت شمار زیادی از هموطنان در این اپیدمی را به خانواده های آنان تسلیت گفت و برای همه مردم و مسئولین آرزوی سلامتی و عافیت کرد و گفت: در حال حاضر مهمترین مساله جامعه کنترل شیوع این ویروس و بهبود مبتلایان است و اولویت اصلی حفظ سلامتی شهروندان بوده و به همین خاطر انتظار می رود مسئولان و مردم، رفتارهای خود را با اقتضائات مبارزه با کرونا تنظیم نمایند. کاهش فعالیت های ادارای غیرضروری در کشور و همچنین عدم انجام ترددهای غیرضروری توسط شهروندان، بخصوص بعنوان خرید عید، دید وبازدید و مسافرت می تواند زنجیره انتقال کرونا را بشکند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به برآوردهای صورت گرفته توسط مراجع بین المللی و اظهارات مسئولان کشورهای توسعه یافته که زیرساخت های بهداشتی به مراتب پیشرفته تری از ما در اختیار دارند، عدم توجه جدی به توصیه های ایمنی و بهداشتی و خانه نشینی ، ممکن است عواقب بسیار جدی را برای جامعه به همراه داشته باشد.

وی همچنین از زحمات شبانه روزی بخش سلامت، بویژه پزشکان وپرستاران، همکاران خدمات شهری بویژه آتش نشانان، پاکبانان و حوزه مدیریت بحران، نیروهای نظامی و انتظامی و کلیه هموطنانی که در این شرایط سخت به جای حضور در خانه و تضمین سلامت خود، با انجام خدمت به جامعه، سلامتی خود و خانواده خود را برای یاری به دیگران به خطر می اندازند، قدردانی کرد و ادامه داد: کمترین وظیفه ما برای قدردانی از این عزیزان، رعایت توصیه های بهداشتی و یاری به نظافت و بهداشت عمومی است.

محسن هاشمی با بیان اینکه پراکنده گویی مسئولان عوارض منفی زیادی در این شرایط دارد، تاکید نمود: مسولان ستاد کرونا سنجیده و حساب شده، با مردم صحبت نمایند که سخنانشان موجب سردرگمی و نگرانی و هرج ومرج در جامعه نشود. کسانی هم که مسئولیت مستقیمی ندارند، از ارائه اطلاعات و اخبار تأیید نشده و غیرقطعی به مردم خودداری نمایند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید نمود: از اصحاب رسانه هم انتظار داریم با تزریق امید و اطلاع رسانی صحیح و دقیق، ذهنیت جامعه را برای غلبه بر این ایپدمی تقویت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1042

به "مسولان ستاد کرونا سنجیده و حساب شده با مردم صحبت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسولان ستاد کرونا سنجیده و حساب شده با مردم صحبت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید