مربی آلومینیوم: فریب جایگاه تراکتور را نمی خوریم

به گزارش کشتی کروز، مربی آلومینیوم می گوید تمام کوشش شان ریکاوری بازیکنان این تیم است.

مربی آلومینیوم: فریب جایگاه تراکتور را نمی خوریم

به گزارش خبرنگاران، آلومینیوم اراک فردا(پنج شنبه) در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال به مصاف تراکتور می رود. وحید فاضلی، مربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از ملاقات اظهار کرد: ابتدا دو نکته می خواهم بگویم. از کادر فنی قبلی و در راس آن رسول خطیبی تشکر می کنم. این رفت و آمدها در فوتبال پیش می آید ولی مهم این است که قدردان و بااخلاق باشیم. من هم برای بار سوم افتخار همکاری با آلومینیوم را داشته ام. نکته دوم، باید از اعتماد هیات مدیره آلومینیوم نسبت به کادر فنی نو تشکر کنم.

او اضافه کرد: بازی برای هر دو تیم حساس است. هر دو تیم، تیم های ریشه داری هستند. تراکتور کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد. ما فریب جایگاه آن ها را نمی خوریم و شناخت خوبی از تراکتور داریم. شرایط ما هم باتوجه به نتایج مان، ویژه است اما می خواهیم با یک نتیجه خوب به تعطیلات برویم.

مربی آلومینیوم درباره تجربه حضور در تراکتور گفت: من دو هفته پیش که در تمرینات تراکتور بودم، فکر نمی کردم دو هفته آینده در اراک باشم. این ها، چیزهایی است که فوتبال را مجذوب کننده می نماید. ما شناخت خوبی از تراکتور داریم ولی مربی نو به تراکتور آمده و سائلام مربی خوبی است. شرایط بازی فردا کاملا فرق دارد. هدف ما این است که سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

فاضلی در انتها در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای دور کردن حواشی از آلومینیوم دارند، شرح داد: در فوتبال پیش می آید که تیمی به بن بست می رسد. تمام تمرکز آقای رحمتی و کادر فنی این بود که به لحاظ روحی و روانی بازیکنان را به شرایط بهتری برسد. این تیم توانسته فولاد و پرسپولیس را ببرد پس می تواند این نتایج را تکرار کند. بازگشت به شرایط قبلی زمان بر است اما قطع به یقین مطمئن باشید در این 48 ساعت، فقط 16 ساعت خوابیدیم و تمام تلاشمان این است که شرایط را بهبود ببخشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2255

به "مربی آلومینیوم: فریب جایگاه تراکتور را نمی خوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی آلومینیوم: فریب جایگاه تراکتور را نمی خوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید