آخرین خبرها از جابجایی باشگاه پرسپولیس

به گزارش کشتی کروز، مدیران باشگاه پرسپولیس هنوز منتظر حضور بازیکنان برای تمدید قرارداد هستند

آخرین خبرها از جابجایی باشگاه پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس پیگیری های فراوانی برای تمدید قرارداد با بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است اجرا شده، اما شش بازیکن مدنظر باشگاه هنوز تمایلی به مذاکره، توافق و تمدید قرارداد نشان نمی دهند.

مدیران باشگاه پرسپولیس طی پنج ماه گذشته بار ها از وحید امیری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا و محمدحسین کنعانی زادگان دعوت کردند راهی دفتر باشگاه شوند و مذاکرات برای تمدید قرارداد را کلید بزنند، اما این اتفاق رخ نداده است. دو مرتبه نامه نگاری کنار دعوت حضوری، تلفنی و حتی به وسیله ارسال پیغام در فضای مجازی، از جمله مهم ترین اقداماتی بود که مدیریت باشگاه برای کشاندن بازیکنان پای میز مذاکره انجام داد، ولی هنوز توفیقی در این مورد حاصل نشده است.

باشگاه پرسپولیس در انتظار شنیدن پاسخ مثبت از بازیکنانی است که قراردادشان به اتمام رسیده، اما بنا به دلایلی از جمله انتظار چند برابر شدن رقم پیشنهادی باشگاه، مذاکرات هنوز به نتیجه نرسیده است. حالا این شایعه به راه افتاده بازیکنان یاد شده منتظرند پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و جام حذفی گردد و پس از دریافت آپشن قهرمانی در هر دو جام، به دفتر باشگاه بروند تا قراردادشان را تمدید نمایند.

البته ناگفته نماند شرایط مالی پرسپولیس بحرانی است و بازیکنان نگران آینده خود هستند، اما در زمان جابجایی نیم فصل که باشگاه شرایط مالی بهتری داشت، باز هم بازیکنی به دفتر پرسپولیس نرفت و باب مذاکره را باز نکرد.

در این مورد چند اتفاق جدیدی هم رقم خورده است. اول اینکه مدیران باشگاه هم مثل طرفداران از ماندن بازیکنی مثل کنعانی زادگان ناامید هستند و تا حدودی قانع شده اند این بازیکن از پرسپولیس رفتنی است و دوم، به نظر می رسد باشگاه تحت هیچ شرایطی زیر بار قرارداد های نجومی با بازیکنان نخواهد رفت.

به همین علت باشگاه پیشنهاد مالی بازیکنانی، چون کنعانی زادگان و نوراللهی که گویا پیشنهاد سنگین و بالاتر از 15 میلیارد تومان برای هر فصل ارائه کردند را در همان لحظه اول رد کرد.

به هر روی جهتی که طی این چند هفته اخیر پیموده شده نشان می دهد باشگاه و مدیریت این تیم منتظر است بعضی بازیکنان از پیشنهاد های بالا و ارقام نجومی خود دست برداشته و برای تمدید قرارداد سرعت عمل به خرج دهند. ضمن این که مدیران باشگاه پرسپولیس بار ها در مصاحبه های رسمی و غیر رسمی خود تاکید نموده اند توان مقابله با تیم های صنعتی را از نظر مالی نداشته و نمی توانند با این باشگاه ها رقابت نمایند.

حالا باید منتظر بود و دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار این 6 بازیکن خواهد بود. آیا این نفرات با پرسپولیس تمدید خواهند کرد یا تعدادی از آن ها با جدایی از پرسپولیس جهت دیگری را انتخاب خواهند کرد. هرچند طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی تاکید نموده اند هر بازیکنی تمایل به جدایی دارد حداقل در ابتدا با باشگاه پرسپولیس مذاکره کند و اگر به لحاظ مالی یا شرایط قراردادی، توافقی حاصل نشد، به فکر جدایی بیفتد. جهتی که به نظر می رسد بعضی سرخ پوشان دوست ندارند آن را اجرا نمایند.

طرفداری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1915

به "آخرین خبرها از جابجایی باشگاه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبرها از جابجایی باشگاه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید