لیپی دوباره سرمربی تیم ملی چین شد

به گزارش کشتی کروز، مارچلو برای دومین بار راهنمایی تیم ملی فوتبال چین را برعهده گرفت.

لیپی دوباره سرمربی تیم ملی چین شد

با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و نقل از خبرگزاری شنهوا، اتحادیه فوتبال چین امروز (آدینه) از انتخاب دوباره مارچلو لیپی به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور اطلاع داد.

سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا، از ماه ژوئن دومین دوره مربیگری اش را در تیم ملی چین شروع می نماید تا این تیم را برای کسب جواز حضور در جام جهانی 2022 قطر آماده کند. رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 قطر از ماه سپتامبر شروع می گردد.

اتحادیه فوتبال چین درباره بازگشت لیپی به این تیم بیانیه ای به این توضیح منتشر نموده است: دفعه قبل که لیپی راهنمایی تیم ملی را برعهده گرفت، بازیکنان این تیم رویکرد و روحیه مثبتی داشتند. ما باور داریم که با لیپی و دستیارانش، تیم ملی فوتبال مردان چین از هیچ تلاشی برای محقق کردن رؤیای صعود به جام جهانی 2022 دریغ نخواهد کرد.

لیپی 71 ساله برای نخستین بار در سال 2016 سرمربی تیم ملی چین شد و ماه ژانویه سال جاری پس از حذف تیمش از جام ملت های آسیا و خاتمه قراردادش با اتحادیه فوتبال چین، به کار خود در این تیم به عنوان سرمربی خاتمه داد اما قرار شد به عنوان مدیرفنی مشغول به کار گردد. پس از جدایی او شاگرد سابقش، فابیو کاناوارو که راهنمایی تیم فوتبال گوانگژو اورگراند را برعهده دارد، به طور همزمان راهنمایی تیم ملی چین را هم عهده دار شد اما مدافع سابق تیم ملی ایتالیا ماه آوریل سال جاری از کار در تیم ملی چین دست کشید تا تمام تمرکز خود را روی راهنمایی گوانگژو بگذارد.

لیپی در دوره قبلی رقابت های انتخابی جام جهانی (2018 روسیه)، با چین 3 پیروزی، 2 تساوی و یک شکست کسب کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 335

به "لیپی دوباره سرمربی تیم ملی چین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیپی دوباره سرمربی تیم ملی چین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید