10 سال و 52 بازی بدون شکست برای ایتالیا در انتخابی جام جهانی و یورو

به گزارش کشتی کروز، از آخرین باخت تیم ملی ایتالیا در انتخابی جام جهانی یا یورو 10 سال می گذرد و این تیم در 52 دیدار در این رقابت ها شکست نخورده است.

10 سال و 52 بازی بدون شکست برای ایتالیا در انتخابی جام جهانی و یورو

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از یوفا، دو دیدار از رقابت های انتخابی جام جهانی در قاره اروپا صورت گرفته و در این دو بازی تیم ملی ایتالیا با کسب یک برد و یک تساوی، با 4 امتیاز همچون تیم ملی اسپانیا در رده دوم گروه خود واقع شده است. در حالی که شب گذشته آتزوری ابتدا از حریف خود عقب افتاده بود، گلزنی ده روسی باعث شد تا این دیدار با تساوی یک بر یک به انتها برسد و به این ترتیب رکورد بی شکستی ایتالیا در رقابت های انتخابی جام جهانی و یورو ادامه یابد.

اکنون تیم ملی ایتالیا 52 بازی و 10 سال است که در رقابت های انتخابی یورو و انتخابی جام جهانی شکست نخورده است. در واقع آخرین باری که ایتالیا در یک بازی در رقابت های انتخابی بازنده شد به چند ماه بعد از فینال جام جهانی 2006 بر می شود که فرانسه با دو گل سیدنی گوو و یک گل از آنری توانست ایتالیا را از پیش رو بردارد و انتقام شکست در فینال جام جهانی را بگیرد. از آن موقع به بعد ایتالیا در رقابت های انتخابی جام جهانی و یورو شکست نخورده و یک رکورد جهانی خلق نموده و توانسته به 52 بازی بدون شکست در این عرصه برسد.

در ادامه روبرتو دونادونی جانشین مانچینی شد و در 11 بازی انتخابی یورو توانست 9 برد و دو تساوی به دست آورد. در ادامه بار دیگر به عنوان سرمربی ایتالیا انتخاب شد و در انتخاب جام جهانی آفریقا به 7 برد و 3 تساوی رسید. البته ایتالیا در این دوره ناکام بود و نتوانست از گروه خود به مرحله بعد راه یابد.

ایتالیا با چزاره پراندلی در انتخابی یورو 2012 به 8 برد و دو تساوی رسید و در این دوره نیز نایب قهرمان شد و در انتخابی جام جهانی برزیل با 6 برد و 4 تساوی توانست حضور در این رقابت ها را تجربه کند.

در انتخابی یورو 2016، تیم آنتونیو کونته به 7 برد و یک تساوی رسید تا صعود آسانی به این رقابت ها داشته باشد و اکنون نیز ایتالیا با جامپیرو ونتورا به یک برد و یک تساوی در انتخابی جام جهانی روسیه رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 721

به "10 سال و 52 بازی بدون شکست برای ایتالیا در انتخابی جام جهانی و یورو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 سال و 52 بازی بدون شکست برای ایتالیا در انتخابی جام جهانی و یورو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید