شاهین&zwnjطبع: چیدمان بازیکنان در تیم ملی به سلیقه مربی ارتباط دارد، تیم&zwnjهایی پیروز هستند که واقعاً کار می&zwnjکنند

به گزارش کشتی کروز، سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: ما در یک فرایند 3 ساله کار کردیم و امکان ندارد که در این فرایند، شکست وجود نداشته باشد.

شاهین&zwnjطبع: چیدمان بازیکنان در تیم ملی به سلیقه مربی ارتباط دارد، تیم&zwnjهایی پیروز هستند که واقعاً کار می&zwnjکنند

مهران شاهین طبع در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد پیروزی 98 بر 68 تیم شهرداری گرگان مقابل خانه بسکتبال خوزستان در دیدارهای معوقه لیگ برتر بسکتبال گفت: بعد از اینکه دیدارهای تیم ملی تمام شد و از قطر برگشتیم، دو جلسه تمرین انجام دادیم. مربیان تیم شهرداری در غیاب من زحمات زیادی کشیدند و ما مقابل حریف خورستانی، نسبتا هماهنگ بودیم.

سرمربی تیم شهرداری گرگان ادامه داد: بازی مقابل خانه بسکتبال خوزستان، بد نبود. ما نیاز به بازی های بیشتری داریم. هر دو تیم در این دیدار، عملکرد خوبی داشتندو با وجود اینکه فاصله امتیازات زیاد بود اما تیم تیم اهوازی، بازنده مطلق نبود. آنها تا آخرین لحظه جنگیدند و بازیکنان ما نیز با دوندگی زیاد، مسابقه را به انتها بردند. روی شوت های 3 امتیازی، تمرین کرده بودیم که امیدوارم فرایند رو به رسدی در پیش داشته باشیم. در برخی مسابقات، استفاده از شوت های 3 امتیازی جواب می دهد اما در برخی بازی ها باید فکر دیگری کرد.

شاهین طبع در مورد عملکرد تیم ملی بسکتبال در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا که با یک پیروزی مقابل عربستان و یک شکست مقابل سوریه همراه بود، گفت: کادر تیم ملی بزرگسالان با چند ماموریت روبرو است. ما در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، خیلی خوب عمل کردیم و اگر قهرمان می شدیم، عالی بودیم. هدف دیگر ما، حضور در جام جهانی بود که انجام شد و بعد از آن جواز حضور در المپیک را کسب کردیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال توضیح داد: ما در یک فرایند 3 ساله کار کردیم و امکان ندارد که در این فرایند، شکست وجود نداشته باشد. اگر واقع بین باشیم، تعیین است که تیم ملی خوب بازی و کار کرده اما قطعاً نقایصی هم دارد که به آنها رسیدگی خواهد شد. نتیجه کلی ما خوب بوده و در حال حاضر، تیم نخست گروه خود در کاپ آسیا هستیم. محال است که یک تیم با شکست روبرو نشود. در هفته گذشته، تیم های صربستان، ایتالیا و لیتوانی هم باخته اند.

وی گفت: تیم ها در اردوهای آماده سازی خود، کار می کنند و شخصیت دارند. تیم هایی پیروز هستند که واقعاً کار می کنند. امیدواریم با صعود از گروه خود به مسابقات نهایی آسیا کاپ صعود کنیم و الان هم چیزی را از دست نداده ایم.

شاهین طبع در مورد نقدها وارد شده به تیم ملی گفت: من به صورت کلی به قضیه نگاه می کنم و خیلی از مسائلی که به شکل جزئی مطرح می شود به کادر فنی و مجموعه فدراسیون ارتباط دارد. لزومی ندارد که برخی افراد وارد خیلی از مسائل بشوند چون در فضای تیم ملی قرار ندارند. گروهی که چندین سال است با تیم ملی کار می کند، شناخت کاملی از بازیکنان دارد.

سرمربی تیم ملی توضیح داد: بازیکنان برای حضور در تیم ملی نیاز به انگیزه زیاد دارند. برخی بازیکنی که انگیزه ندارد و یا ممکن است آماری قابل قبولی در تیم های جوان لیگ برتری داشته باشند ولی مسابقات بین المللی، جریان و جو متفاوتی دارد. چیدمان بازیکنان در تیم ملی به سلیقه مربی ارتباط دارد. برخی از مهره ها در کنار هم، ممکن است عملکرد خوبی نداشته باشند. من تا حدودی می توانم مسائل را توضیح دهم ولی کسانی که صاحب تجربه هستند وارد مسائل دیگر و مواردی که نمی توان توضیح داد، نمی شوند. من از نقدها سازنده حتماً استفاده می کنم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1555

به "شاهین&zwnjطبع: چیدمان بازیکنان در تیم ملی به سلیقه مربی ارتباط دارد، تیم&zwnjهایی پیروز هستند که واقعاً کار می&zwnjکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین&zwnjطبع: چیدمان بازیکنان در تیم ملی به سلیقه مربی ارتباط دارد، تیم&zwnjهایی پیروز هستند که واقعاً کار می&zwnjکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید