قانون احمقانه ای نمی گذارد کانادا روابطش با ایران را از سربگیرد

به گزارش کشتی کروز، سفیر سابق کانادا در عربستان گفت: دولت لیبرال کانادا به خاطر یک قانون احمقانه که باعث مصادره اموال ایرانی ها شده، نتوانسته ارتباطات خود با ایران را از سر بگیرد.

قانون احمقانه ای نمی گذارد کانادا روابطش با ایران را از سربگیرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

دنیس هوراک، سفیر سابق کانادا در عربستان، شرح داد که بنا بر قانون اجرای عدالت علیه حامیان تروریسم، خانواده قربانیان حملات تروریستی می توانند از کشورهایی که در لیست حامیان تروریسم قرار دارند، شکایت نمایند. بنا بر همین قانون، دولت کانادا، 1.7 میلیارد دلار از دارایی های ایران را در پی شکایت بعضی از آمریکایی هایی که عزیزانشان را در حملات تروریستی منسوب به ایران از دست داده اند، مصادره نموده است.

هوراک درباره این قانون وضع شده گفت: قانون احمقانه ای بود. همچنان نیز یک قانون احمقانه تلقی می گردد. اما باید با این قانون سر کنیم.

هوراک درباره علت بستن سفارت کانادا در ایران گفت: دلیلش قانون اجرای عدالت علیه حامیان تروریسم بود. دلیلی که همچنان نیز وجود دارد.

دولت کانادا در سپتامبر 2012، سفارت خود در تهران را بست و دیپلمات های ایرانی را از کانادا اخراج کرد کانادا در این زمان ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد و گفت که این اقدام را برای امنیت دیپلمات های کانادایی انجام داده است.

در این گزارش ادعا شده است: دولت کانادا در سال 2015 کمپینی برای از سرگیری روابط کانادا با ایران راه اندازی کرد اما ایران تمایلی برای ازسرگیری روابط از خود نشان نداد.

منبع: خبر فوری
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 976

به "قانون احمقانه ای نمی گذارد کانادا روابطش با ایران را از سربگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانون احمقانه ای نمی گذارد کانادا روابطش با ایران را از سربگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید