فوتسال ایران در آستانه کسب میزبانی بزرگ

به گزارش کشتی کروز، با سفر رییس کمیته فوتسال و رایزنی و هماهنگی صورت گرفته داخلی و بین المللی و در صورت تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا، ایران میزبان مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و انتخابی جام جهانی 2020 خواهد شد.

فوتسال ایران در آستانه کسب میزبانی بزرگ

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران؛ مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2020 که قرار بود از هفتم اسفندماه در ترکمنستان شروع شود، با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاد.

با توجه به اینکه ترکمنستان تمهیدات سختگیرانه ای در قبال میزبانی مسابقات در شرایط فعلی درنظر گرفته و ای اف سی هم زمان محدودی برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا (به دلیل شروع مسابقات جام جهانی در شهریورماه) در اختیار دارد، از جمله راهکارهای پیش روی کنفدراسیون فوتبال آسیا تغییر میزبان مسابقات است.

داود پرهیزکار رییس کمیته فوتسال ایران با بررسی شرایط و در راستای بهره برداری از فرصت ایجاد شده، در طول سفر خود به تایلند همراه تیم زیر 20سال کشورمان، به رایزنی با تعدادی از مسئولان و ناظران ای اف سی پرداخت و پس از بازگشت به کشور با پیگیری و هماهنگی داخلی و خارجی، شرایط را جهت ارائه درخواست به کنفدراسیون فوتبال آسیا فراهم کرده است. به همین منظور نامه مکتوب درخواست رسمی ایران امروز به AFC ارسال می شود.

با توجه به درخواست مشابه برخی کشورها برای اخذ میزبانی و البته احتمال وجود مواردی از ویروس کرونا در این کشورها، شانس ایران جهت کسب بزرگترین و مهمترین رویداد فوتسال آسیا بسیار زیاد است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 941

به "فوتسال ایران در آستانه کسب میزبانی بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتسال ایران در آستانه کسب میزبانی بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید