ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران راهی ایتالیا شدند

به گزارش کشتی کروز، کاروان تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان کشورمان راهی کشور ایتالیا شد.

ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران راهی ایتالیا شدند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری،کاروان تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان شب گذشته (دوشنبه) تهران را به مقصر ایتالیا ترک کرد.

رکابزنان دانهیل و کراس کانتری ایران جهت شرکت در اردوی تمرینی - مسابقه ای کشور ایتالیا حضور پیدا کردند و پس از 25 روز حضور در این اردوی تمرینی و شرکت در چهار رقابت بین المللی به صورت مستقیم راهی تایلند، محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا خواهندشد.

در این سفر مهدی میرزاحسینی (مربی)، فرهاد عصفوری (سرپرست)، محسن رمضانی، فرزاد خدایاری، محمدپورشریف، سجاد طاهری، حسین زنجانیان، امین نجفی بزی، حسین رفیعی، امیرحسین جمشیدیان، فرانک پرتو آذر، امیر آهنجان حضور دارند. سه ورزشکار دیگر به نام های محبوبه اوحدی، مجتبی زنگی و وحید دستیان نیز پس از خاتمه اردوی ایتالیا و پیش از سفر به تایلند به جمع سایرین اضافه خواهند شد. این اردو زیر نظر پریموث اشترانکار اسلوونیایی انجام می گردد.

تیم ملی کراس کانتری ایران 9 تا 10 آوریل (21 و 22 فروردین) در مسابقات sunshine ایتالیا حضور پیدا می نماید و سپس 16 تا 17 آوریل (28 تا 29 فروردین) مسابقات جونیور ایتالیا را پیش رو دارد. این تیم 24 آوریل (5 اردیبهشت) در مسابقات ماراتن ایتالیا شرکت خواهد و در نهایت نیز در کاپ کرواسی حاضر می گردد.

تیم دانهیل نیز در کاپ جهانی که به در جنوب فرانسه برگزار می گردد، شرکت خواهد نمود.

خسرو قمری رئیس فدراسیون نیز در این سفر در کنار اعضای تیم ملی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 722

به "ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران راهی ایتالیا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران راهی ایتالیا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید