فعالیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه صدا و سیما با کتابخانه دیجیتال انجام می گردد

به گزارش کشتی کروز، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صدا و سیما گفت: تمام فعالیت های آموزشی و پژوهشی این دانشگاه به وسیله فضای مجازی و کتابخانه دیجیتال انجام می گردد و در فاز اول نیز این شرایط تا سرانجام نخستین ماه سال 99 ادامه دارد.

فعالیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه صدا و سیما با کتابخانه دیجیتال انجام می گردد

جهت دریافت خدمات اجرای اجرای بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

علی طهماسبی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صدا و سیما در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، با اشاره به این که فعالیت های این دانشگاه کاملا به صورت مجازی انجام می گردد گفت: دانشگاه صدا و سیما از زمان شیوع ویروس کرونا تمام فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود را به صورت حضوری غیر فعال نموده و تمامی برنامه های آموزشی دانشجویان و کارکنان دانشگاه به صورت مجازی برنامه ریزی و اعلام شده است.

فعالیت های آموزشی دانشگاه در فضای مجازی ادامه دارد

وی اضافه نمود: در حال حاضر از ماه پایانی سال گذشته فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه صدا و سیما به صورت مجازی و کتابخانه دیجیتال انجام می گردد، به طوری که همه دانشجویان در فضای مجازی با اساتید خود ارتباط دو سویه داشته و بر اساس زمانبندی و توافق بین اساتید دانشگاه روزانه به فعالیت های آموزشی می پردازند.

برنامه های پژوهشی در قالب کتابخانه دیجیتال دنبال می گردد

طهماسبی با اشاره به اینکه فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه صدا و سیما در قالب کتابخانه دیجیتال برگزار می گردد توضیح داد: این دانشگاه همه فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی خود را به صورت دیجیتال برگزار می نماید و هیچ یک از گام های پژوهش محور خود را تعطیل ننموده است. در حال حاضر این دانشگاه طبق روال عادی برنامه های آموزشی خود را برای دانشجویان به صورت مجازی و آنلاین در طول ساعت اداری برگزار می نماید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 973

به "فعالیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه صدا و سیما با کتابخانه دیجیتال انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه صدا و سیما با کتابخانه دیجیتال انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید