رفتار فردی که چیزی را از شما مخفی می نماید

به گزارش کشتی کروز، چرا فکر می کنید همسرتان چیزی را پنهان می نماید؟آیا تغییری در رفتار همسرتان اتفاق افتاده است که شما را به این باور برساند که او واقعاً چیزی را پنهان می نماید؟

رفتار فردی که چیزی را از شما مخفی می نماید

به یاد داشته باشید که گمان و سوء ظن بی علت شما باعث می گردد که زندگی مشترک و روابطتان با همسرتان را دچار چالش کنید. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان نشانه های پنهان کاری همسر می پردازیم.

نشانه های پنهان کاری همسر

اگر به همسرتان شک دارید و این احتمال را می دهید که موضوعی را از شما پنهان می نماید. پس باید در پی نشانه های پنهان کاری مردان یا زنان باشید.

همسرتان در خصوص اینکه کجاست صحبت نمی نماید

احتیاج نیست که هر ثانیه از روز را با همسرتان تماس بگیرید و از مکان او آگاه شوید. این کار شما باعث می گردد همسرتان فکر کند به او اعتماد ندارید یا او را کنترل می کنید. اما اگر در طی تماس های روزانه ای که با همسر خود دارید، او در خصوص اینکه کجا بوده یا کجا هست از پاسخ دادن به این سوالات شما طفره رفت، پس نشانه خوبی نیست.

زود عصبانی و ناراحت شدن از نشانه های پنهان کاری همسر

آیا احساس می کنید حتی زمانی که می خواهید یک گفت و گو عادی با شریک زندگی خود داشته باشید در نهایت او عصبانی و ناراحت می گردد؟ اگر همسرتان دائم در حال سرزنش کردن شما است و یا بد اخلاقی می نماید نشانه های خوبی نیست. البته عصبانی شدن در روانشناسی مردان بد اخلاق جزو یکی از مهم ترین نشانه ها است. اما اگر این عصبانیت و ناراحتی ها همیشگی شده باشد، از نشانه افراد بد اخلاق است. فردی که قصد مخفی کردن دارد سعی می نماید از عصبانیت و پرخاشگری به عنوان یک راه فرار و یا برای ساکت کردن شما استفاده کند.

جزئیات بیشتری را برای رد گم کردن به اشتراک می گذارند

همسری که پنهان کاری می نماید ناخودآگاه سعی می نماید با ارائه جرئیات بیشتر در خصوص موضوعات مختلف، اعمال خود را مخفی نگه دارد. اگر همسرتان همواره از جزئیات غیر مرتبط با موضوع یاری می گیرد، باید کمی شک کرد. البته اگر او همواره این گونه بوده و شرح در خصوص تمام جزئیات یکی از خصوصیت های اخلاقی اش به شمار می رفته پس جای شک نیست. اما اگر به تازگی این گونه رفتار می نماید، این تغیر رفتار، نشانه جالبی نیست. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب تنها در یک ماه همسرتان را عاشق خود کنید سر بزنید.

بیش از مقدار مراقب تلفن همراه بودن از نشانه های پنهان کاری همسر

بعضی از زنان می گویند شوهرم سیم کارت مخفی دارد و یا رمز تلفن همراه اش را به من نمی گوید. اگر همسرتان دائم از موبایل خود محافظت می نماید و یا مراقب است کسی به تلفن همراهش دست نزد پس گزینه ای برای مخفی کاری وجود دارد. اگر شما به سراغ تلفن همراه او رفتید می توانید با توجه به زبان بدنش بفهمید آیا نگرانی از نزدیک شدن شما به تلفن همراهش دارد یا خیر. زبان بدن می تواند به وضوح حالت فرد و عصبانیت یا استرس او را نشان بدهد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب 6 راز جذابیت زنان از نگاه مردان را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 29 بهمن 1401 بروزرسانی: 29 بهمن 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2401

به "رفتار فردی که چیزی را از شما مخفی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتار فردی که چیزی را از شما مخفی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید