تور قطر ارزان: ملاقات امیر قطر با معاون وزیر دفاع سعودی

به گزارش کشتی کروز، امیر قطر در ملاقات با معاون وزیر دفاع عربستان سعودی راه های توسعه همکاری های دوحه-ریاض را مورد آنالیز قرار داد.

تور قطر ارزان: ملاقات امیر قطر با معاون وزیر دفاع سعودی

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرنگاران، تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر صبح امروز (دوشنبه) با خالد بن سلمان بن عبدالعزیز آل سعود معاون وزیر دفاع عربستان سعودی و هیات همراهش ملاقات داشت.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی دولت قطر قنا دو طرف طی این ملاقات موضوع توسعه روابط بین دو کشور را مورد بحث و آنالیز قرار داده و درخصوص افق های پیشرفت مناسبات دوجانبه گفت وگو نموده اند.

خالد بن سلمان در ابتدای این ملاقات ضمن اعلام مراتب ارادت و احترام شاه سعودی و ولی عهدش به امیر قطر، برای وی و ملت قطری آرزوی سلامتی و پیشرفت نموده است. تمیم بن حمد نیز به نوبه خود متقابلاً برای شاه سعودی و مردم کشور عربستان آرزوی سلامتی و سربلندی کرد.

روابط دوحه-ریاض در حالی رو به افزایش است که اخیراً محمد بن سلمان در مصاحبه اش با روزنامه آتلانتیک آمریکایی، امیر قطر را رهبری بزرگ در دنیا عرب توصیف کرد و گفت: آنچه بین ما و قطر [در اشاره به بحران سیاسی 2017] گذشت، مشاجره ای خانوادگی بوده است.

امروز نیز همزمان با افتتاح نمایشگاه دفاع دنیای 2020 در ریاض خالد بن محمد العطیه معاون نخست وزیر دولت قطر در امور دفاعی ضمن بازدید از نمایشگاه، از آخرین دستاوردهای شرکت های موجود در آن اطلاع پیدا کرد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2238

به "تور قطر ارزان: ملاقات امیر قطر با معاون وزیر دفاع سعودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر ارزان: ملاقات امیر قطر با معاون وزیر دفاع سعودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید