خروج از منزل در 5 شهر عظیم جمهوری آذربایجان ممنوع شد

به گزارش کشتی کروز، در پی افزایش قابل توجه موارد ابتلا به ویروس کرونا طی هفته های اخیر در جمهوری آذربایجان هیات دولت این کشور خروج مردم از خانه در شهرهای عظیم را ممنوع نمود.

خروج از منزل در 5 شهر عظیم جمهوری آذربایجان ممنوع شد

جهت دریافت خدمات آلاچیق سیمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

بر اساس تصمیم هیات دولت جمهوری آذربایجان از بامداد امروز (شنبه) و به مدت 2 روز خروج شهروندان از منزل در شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان و نیز در چند شهر عظیم این کشور از جمله گنجه ، سومقایت ، لنکران و آبشرون بطور کامل ممنوع اعلام شده است .

در این مدت تمامی واحدهای تجاری و خدماتی حتی داروخانه ها هم تعطیل و فعالیت مترو و حرکت وسایط نقلیه عمومی و شخصی ممنوع شده است.

در هفتههای اخیر موارد ابتلا به کرونا ویروس در جمهوری آذربایجان بطور قابل توجهی افزایش یافته است . این امر موجب نگرانی نهادهای رسمی مربوطه این کشور شده و به همین دلیل تصمیم به اعمال محدودیت های کامل برای 2 روز گرفته شد .

دیروز (آدینه) بالاترین آمار روزانه ابتلا به ویروس کرونا (338 نفر) در جمهوری آذربایجان ثبت شده است .

در مجموع تا به امروز 6 هزار و 860 نفر در جمهوری آذربایجان با جمعیت 10میلیون نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند که 3 هزار و 871 نفر از آنها درمان و از بیمارستان ترخیص شده و 82 نفر نیز جان خود را از دست دادند .

در حال حاضر دو هزار و 907 نفر مبتلای به ویروس کررونا در چند بیمارستان تخصصی جمهوری آذربایجان درمان می شوند که شرایط 66 نفر از آنها وخیم اعلام شده است .،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1164

به "خروج از منزل در 5 شهر عظیم جمهوری آذربایجان ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج از منزل در 5 شهر عظیم جمهوری آذربایجان ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید