اعلام آمادگی آذربایجان برای میزبانی از یورو 2021

به گزارش کشتی کروز، جمهوری آذربایجان برای میزبانی از دیدارهای جام ملت های اروپا در سال 2021 میلادی اعلام آمادگی کرد.

اعلام آمادگی آذربایجان برای میزبانی از یورو 2021

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون فوتبال جمهوری آذربایجان به طور رسمی از آمادگی میزبانی شهر باکو در رقابت های یورو 2021 اطلاع داد. این رقابت ها که قرار بود تابستان امسال میلادی در 12 شهر اروپایی برگزار شوند به دلیل شیوع ویروس کرونا به سال 2021 موکول شدند.

در بیانیه رسمی فدراسیون فوتبال آذربایجان آمده است: این فدراسیون به طور رسمی به اطلاع اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) رسانده که شهر باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان آماده میزبانی از 4 بازی جام ملت های اروپا در سال 2021 میلادی است. مدارک مستند نیز تا روز 30 آوریل به یوفا ارسال خواهند شد. 3 بازی گروه A و یک بازی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها در استادیوم باکو برگزار می شوند.

پیش از این فدراسیون فوتبال روسیه نیز از آمادگی شهر سن پترزبورگ برای میزبانی از یورو 2021 اطلاع داده بود. طبق درخواست جدید یوفا تمامی شهرهای میزبان این رقابت ها با توجه به تعویق آن به خاطر شیوع ویروس کرونا باید آمادگی دوباره خود با ارائه اسناد لازم اعلام نمایند.

2 هفته قبل روزنامه دیلی میل انگلیس از انصراف بعضی از شهرهای میزبان جام ملت های اروپا به خاطر شیوع ویروس کرونا اطلاع داد که یوفا آن را تکذیب کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1132

به "اعلام آمادگی آذربایجان برای میزبانی از یورو 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی آذربایجان برای میزبانی از یورو 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید