خبرنگاران مددی: قایدی بیشتر از همه پول گرفته، تا 28 اسفند پنجره را باز می کنیم

به گزارش کشتی کروز، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به پرداخت 67 درصد از قرارداد مهدی قایدی گفت: بیشترین پرداختی این دوره را به قایدی داشتیم. در دوره قبلی قرارداد این بازیکن به طرز قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده بود.

خبرنگاران مددی: قایدی بیشتر از همه پول گرفته، تا 28 اسفند پنجره را باز می کنیم

به گزارش خبرنگاران، احمد مددی امروز (سه شنبه) در گفت و گوی رادیویی با اشاره به دوران حضورش در استقلال گفت: کمتر از پنج ماه است که مدیریت استقلال را بر عهده گرفته ام، در این مدت با چالش های زیادی روبرو شدم، پنجره جابجایی به واسطه برخی مربیان و بازیکنان سابق بسته شده بود، مجوز حرفه ای به تاخیر افتاده بود، چند روز بیشتر وقت نداشتیم که مدارک خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنیم. اگر این کار را انجام نمی دادیم استقلال از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم می شد. 2 بازیکن استقلال نیز به نام های شیخ دیاباته و هرویه میلیچ به خاطر نگرفتن پولشان از ایران رفته بودند. من با شرایط سخت استقلال را تحویل گرفتم.

وی افزود: در ابتدا منابع مالی را بررسی کردیم و دیدیم کارگزاری که با باشگاه استقلال قرارداد دارد نه تنها یک ریال درآمدزایی نکرده بلکه به ما بدهی دارد و حاضر نبود یک ریال به باشگاه قرض بدهد. در نخستین اقدام قانونی که در تاریخ باشگاه استقلال و پرسپولیس بی سابقه است اقدام به مزایده انتخاب کارگزار کردیم و در این مدت منابع مالی خوبی را تزریق کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار داشت: در حال حاضر 12 تا 67 درصد از قراردادهای بازیکنان استقلال پرداخت شده است اما گردن ما از مو باریک تر است چرا که باید به تعهداتمان پایبند باشیم. به زودی پرداختی های خوبی به بازیکنان خواهیم داشت.

مددی درباره بسته بودن پنجره جابجایی باشگاه استقلال اعلام کرد: همان اتفاقات قبلی دامان ما را گرفته است. به واسطه بدهی بازیکن بلغاری، نیکولای بودوروف که برای تیم بازی چندانی هم نکرد و بازیکن باکیفیتی هم نبود، باید 140 هزار یورو پرداخت کنیم. این قول را به هواداران می دهم تا قبل از 28 اسفند ماه پنجره را باز کنیم.

وی شرح داد: میلیچ از دی ماه سال 98 پولی نگرفته بود و با تزریق منابع مالی به استقلال برگشت، بیشتر از بقیه بازیکنان به او پرداختی داشتیم، چون خیلی عقب بودیم او پس از شهرآورد ایران را ترک کرد و بدون اطلاع قبلی رفت. حالا اعلام آمادگی کرده که برشود.

قایدی به تمرینات برمی شود

مدیرعامل استقلال همچنین درباره غیبت مهدی قایدی در تمرینات استقلال گفت: او پسر استقلال است و بیشترین پرداختی این دوره را به او داشتیم و 67 درصد پرداختی صورت گرفته است. در دوره قبلی قرارداد این بازیکن به طرز قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده بود؛ مذاکره 2 طرف ادامه دارد و امیدواریم قرارداد خوبی بسته شود. متاسفانه رقم قرارداد برخی بازیکنان افزایش نامتعارف داشته است. به قائدی هم در آن دوره وعده هایی داده شده اما به آن عمل نشد. البته تا سال 1402 با ما قرارداد دارد. او در یکی دو روز آینده به تمرینات برمی شود.

از فکری حمایت می کنیم

وی ادامه داد: قصد برکناری محمود فکری را نداشتیم و از او و کادر فنی اش حمایت می کنیم. زمانی که منصوب شد، کارشناسان می گفتند استقلالی ترین کادر تاریخ مشغول به خدمت شده است. متاسفانه فضای رسانه ای اطراف باشگاه به شدت غبارآلود است.

مددی در انتها گفت: با مهدی کیانی صحبت کردیم، اما گفتند مسعود ریگی را بدهید تا او را بگیرید. با این موضوع مخالفت کردیم چون بازیکن خوبی است. در پست های دفاع، هافبک و خط حمله هم با چند بازیکن دیگر گفت و گو کرده ایم.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1700

به "خبرنگاران مددی: قایدی بیشتر از همه پول گرفته، تا 28 اسفند پنجره را باز می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مددی: قایدی بیشتر از همه پول گرفته، تا 28 اسفند پنجره را باز می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید