خبرنگاران تدوام اجرای طرح های عمرانی در مناطق کم برخوردار بستان آباد لازم است

به گزارش کشتی کروز، تبریز - خبرنگاران - نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تداوم اجرای طرح های عمرانی و توسعه روستایی در مناطق کم برخوردار این شهرستان لازم است.

خبرنگاران تدوام اجرای طرح های عمرانی در مناطق کم برخوردار بستان آباد لازم است

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

غلامرضا نوری، روز شنبه در ملاقات با مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی اضافه نمود: با توجه به اینکه خدمات قابل توجهی از سوی بنیاد مسکن در مناطق روستایی این شهرستان صورت گرفته اما همچنان حجم محرومیت ها در این مناطق زیاد است.

وی با قدردانی از خدمات بنیاد مسکن در عمران و آبادانی روستاها، گفت: ضروری است بنیاد مسکن از همه ظرفیت ها برای برطرف محرومیت روستاهای منطقه بهره بگیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این ملاقات با اشاره به فعالیت های گوناگون این بنیاد در شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت و روستاها، گفت: حمایت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از طرح های عمرانی و خدماتی این بنیاد موجب افزایش حجم خدمات رسانی این نهاد به اقشار محروم جامعه به ویژه روستاییان می گردد.

حافظ باباپور، با بیان اینکه بنیاد مسکن نهادی انقلابی و سازندگی است، اضافه نمود: خدمت رسانی به اقشار محروم و کم برخوردار جامعه افتخاری عظیم برای این نهاد است.

وی گفت: بنیاد مسکن همگام با سایر دستگاه های اجرایی خدمات رسان و با مشارکت های مردمی برای توسعه و محرومیت زدایی روستاها کوشش خواهد نمود.

در این جلسه مسایل مربوط به تهیه و اجرای طرح های عمرانی، آسفالت ریزی و اصلاح معابر و سایر موانع و مسائل طرح های روستایی در روستاهای بستان آباد مورد آنالیز نهاده شد.

شهرستان 90 هزار نفری بستان آباد در 60 کیلومتری شرق تبریز واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1488

به "خبرنگاران تدوام اجرای طرح های عمرانی در مناطق کم برخوردار بستان آباد لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تدوام اجرای طرح های عمرانی در مناطق کم برخوردار بستان آباد لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید