جدیدترین فناوری های دندانپزشکی جهان در ایران

به گزارش کشتی کروز، رئیس انجمن اندودنتیکس های ایران گفت: جدیدترین روش ها و تکنولوژی های جهان برای درمان ریشه دندان امروز به کشور وارد شده و در این زمینه ویژگی خاص این انجمن در ارائه آموزش ها به نسل جدید است.

جدیدترین فناوری های دندانپزشکی جهان در ایران

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، عباسعلی خادمی پنج شنبه هفتم آذر در چهارمین سمپوزیوم انجمن اندودنتیکس های(متخصصان ریشه دندان) ایران در کرمان اضافه نمود: نسل جوان متخصصان ریشه دندان امروز فرهیخته، محقق و فنی برای درمان ریشه هستند و در این زمینه نیازی به خارج از کشور وجود ندارد.

وی با بیان این که خدمات انجمن اندودنتیکس به مردم و بیماران خدماتی پرزحمت با تعرفه پایین است گفت: این انجمن تاکنون 18 همایش علمی و 40 سمپوزیوم ملی را اجرا نموده و امروز تعداد سه شعبه در استان های خراسان، اصفهان و آذربایجان شرقی دارد.

رئیس انجمن اندودنتیکس های ایران گفت: فعالیت انجمن اندودنتیکس از 25 سال پیش در مشهد شروع شد و جزو انجمن های پیشگام در این حوزه هستیم.

وی توضیح داد: مرحله بعدی همایش علمی انجمن اندودنتیکس در مردادماه سال آینده در محل هتل المپیک تهران و میزبان سمپوزیوم بعدی شهر تبریز است.

عضو هیات علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دبیر چهارمین سمپوزیوم انجمن اندودنتیکس های(متخصصان ریشه دندان) هم گفت: 10 کارگاه تخصصی و عمومی برای آموزش دندانپزشکان عمومی و متخصص تاکنون برگزار گردیده است.

مسعود پریوخ اضافه نمود: انجمن اندودنتیکس توسط یک خیر در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان پایه گذاری شده است.

چهارمین سمپوزیوم انجمن اندودنتیکس های(متخصصان ریشه دندان) ایران روزهای پنجشنبه و آدینه هفته جاری در محل هتل پارس کرمان در حال برگزاری است و همچنین کارگاه های آموزشی پیشرفته دندانپزشکی با حضور اساتید و محققان برجسته داخلی و بین المللی روزهای پنجم و ششم آذرماه برگزار گردید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 757

به "جدیدترین فناوری های دندانپزشکی جهان در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین فناوری های دندانپزشکی جهان در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید