خبرنگاران استقبال از فیلمهای بی همه چیز و خط فرضی جشنواره فجر در مشهد

به گزارش کشتی کروز، مشهد-خبرنگاران- مدیر سینما گلشن مشهد گفت: اکران فیلمهای بی همه چیز ساخته محسن قرایی و خط فرضی ساخته فرنوش صمدی از سری فیلمهای هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد مورد استقبال تماشاگران نهاده شد و جایگاه های سالن این سینما را تکمیل کرد.

خبرنگاران استقبال از فیلمهای بی همه چیز و خط فرضی جشنواره فجر در مشهد

فرزین جیرانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: از چهار سالن سینما گلشن، یک سالن با ظرفیت 192 جایگاه به اکران فیلمهای جشنواره فجر اختصاص یافته که به دلیل لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، یک سوم از این جایگاه ها معادل 60 جایگاه قابل استفاده در سانس های 15 و 18 این سینما است.

وی افزود: سینما گلشن در دومین روز از جشنواره فیلم فجر مشهد به کاروان سینماهای میزبان این جشنواره در مشهد پیوست و تا به امروز 6 فیلم طی روزهای 16 تا 18 بهمن ماه از سری فیلمهای جشنواره فجر در این سینما اکران شده است.

او گفت: در بعضی از فیلمهای اکران شده جشنواره فیلم فجر مشهد در سینما گلشن، 15 تا 20 جایگاه در هر سانس پر می شد اما زمان اکران 2 فیلم بی همه چیز و خط فرضی کل جایگاه های سالن تکمیل شد.

مدیر سینما گلشن مشهد به تشریح رعایت پروتکلهای بهداشتی در زمان اکران فیلم در این سینما اشاره و اعلام کرد: در این راستا اقداماتی از جمله آزمایش سلامتی هر یک از تماشاگران با استفاده از تب سنج، لزوم استفاده از ماسک توسط تماشاگران، حذف فروش از گیشه به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت، حذف برنامه های جنبی جشنواره اعم از برگزاری کارگاه یا نشست نقد و آنالیز فیلم انجام گرفته است.

جیرانی افزود: پروتکلهای بهداشتی و خودداری از ازدحام در سالن سینما توسط مردم در زمان اکران فیلم در سینما گلشن به مراتب بهتر از موارد مشابه در رستورانها و کافی شاپهای سطح شهر که محل دورهمی شهروندان است رعایت می گردد.

هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد با اکران 16 فیلم از 15 بهمن ماه در پنج سینما هویزه، آفریقا، گلشن، سیمرغ و اطلس شروع شده است و تا 22 بهمن ادامه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1661

به "خبرنگاران استقبال از فیلمهای بی همه چیز و خط فرضی جشنواره فجر در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استقبال از فیلمهای بی همه چیز و خط فرضی جشنواره فجر در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید