فیلم کوتاه چشم آبی برگزیده جشنواره فیلم های آسیایی اندونزی شد

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران: فیلم کوتاه چشم آبی به کارگردانی مسعود سهیلی کارگردان مشهدی اثر برگزیده جشنواره فیلم های آسیایی جوگجا اندونزی شد.

فیلم کوتاه چشم آبی برگزیده جشنواره فیلم های آسیایی اندونزی شد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، فیلم کوتاه چشم آبی به کارگردانی امیر مسعود سهیلی کارگردان پیروز مشهد و تهیه نمایندگی مشترک انجمن سینمای جوانان ایران و سیمیافیلم در ادامه پیروزیت های خود در جشنواره های بین المللی فیلم برگزیده دانشجویان جشنواره فیلم های آسیایی جوگجا اندونزی شد.

این جشنواره از اول تا ششم دسامبر در جوگجاکارتای اندونزی برگزار شده است. این جایزه از این حیث حایز اهمیت است که 12 داور به نمایندگی 5 دانشگاه سینمایی در اندونزی از میان 75 فیلم راه یافته فیلم برتر خود را انتخاب می نمایند.

چشم آبی همچنین چندی پیش در لیست ده فیلم برتر از نگاه تماشاگران در جشنواره فیلم کوتاه بینتن روسیه نهاده شد. این جشنواره در شهر مسکو از تاریخ 1 الی 9 نوامبر مصادف با 10 الی 19 آبان برگزارشده است و در تاریخ 12 دسامبر مصادف با 21 آذر مراسم اختتامیه آن برگزار می گردد.

این فیلم پیش از این در جشنواره های متعدد حضورداشته و تاکنون پیروز به کسب جایزه بزرگ جشنواره بین المللی میرلیفت مراکش و جایزه بهترین فیلم جشنواره بین المللی فیلم ICFF هند شده بود.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 423

به "فیلم کوتاه چشم آبی برگزیده جشنواره فیلم های آسیایی اندونزی شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "فیلم کوتاه چشم آبی برگزیده جشنواره فیلم های آسیایی اندونزی شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم کوتاه چشم آبی برگزیده جشنواره فیلم های آسیایی اندونزی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید