آرژانتین و کانادا هم نمایندگان اسکارشان را انتخاب کردند

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران: دو کشور قاره آمریکا هم همزمان با ایران از نماینده اسکارشان رونمایی کردند.

آرژانتین و کانادا هم نمایندگان اسکارشان را انتخاب کردند

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، فیلم کلن ساخته پابلو تراپرو نماینده کشور آرژانتین در اسکار 2016 خواهد بود. این فیلم که توانسته جایزه شیر نقره ای بهترین کارگردانی را از جشنواره بین المللی فیلم ونیز به دست آورد داستان زندگی خانواده خلافکار و مشهور پاچیو در آرژانتین را روایت می نماید. جالب است بدانید کلن توسط برادران سرشناس آلمادوار، پدرو و آگوستین تهیه شده است. این فیلم که در خانه با نام ال کلن شناخته می گردد تاکنون در اکران هم به شدت پیروز عمل نموده و توانسته با شکستن رکورد رازی در چشمانشان پر فروش ترین فیلم تاریخ سینمای آراژانتین گردد.

پیش از این دو فیلم دیگر هم از پابلو تراپرو برای آموزشگاه ارسال شده بود که هیچ کدام پیروز به نامزدی در اسکار نشده اند. سینمای آرژانتین یکی از پیروز ترین و بزرگ ترین سینماهای مستقل در آمریکای جنوبی به حساب می آید. آنها سال گذشته فیلم تحسین شده داستان های وحشی را برای آموزشگاه ارسال کردند که تا نامزدی اسکار هم پیش رفت. این کشور تاکنون دوباره مجسمه طلایی را برده که بار نخست آن در سال 1985 با فیلم داستان رسمی بوده و دومین بار اخیرا و در سال 2009 با رازی در چشمانشان اسکار را به خودشان اختصاص داده اند.

کشور کانادا هم که چند سالی هست جدی تر در بخش اسکار خارجی زبان شرکت می نماید، سال جاری فلیکس و میرا را برای آموزشگاه فرستاده است. این فیلم که توسط ماکسیم گیروژ کارگردانی شده زبانی فرانسوی دارد و اخیرا در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو هم روی پرده سینما رفته است. این فیلم داستان عشق یک دختر یهودی از خانواده ای متعصب به نام میرا است. او اگرچه خانواده متعصبی دارد اما خودش با گوش دادن به موسیقی سول و خوردن قرص های کنترل بارداری عملا خلاف آیینش رفتار می نماید.

این فیلم ها که همراه محمد رسول الله نماینده ایران در اسکار معرفی شدند لیست فیلم های خارجی زبان سال جاری را کامل تر کردند. گفته می گردد فقط نمایندگان اسپانیا، کوبا و نیجریه برای معرفی باقی مانده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 462

به "آرژانتین و کانادا هم نمایندگان اسکارشان را انتخاب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرژانتین و کانادا هم نمایندگان اسکارشان را انتخاب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید