حضور مراکز پزشکی در نمایشگاه گردشگری شیراز

به گزارش کشتی کروز، مراکز پزشکی تخصصی و فوق تخصصی نمونه کشور با حمایت اپراتور شبکه علمی ایران، در دهمین نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز شرکت می نمایند.

حضور مراکز پزشکی در نمایشگاه گردشگری شیراز

به گزارش از ، دهمین نمایشگاه گردشگری پارس شیراز با محوریت گردشگری سلامت و با حضور بیش از 20 بیمارستان و مرکز درمانی و 10 اتاق بازرگانی از سراسر کشور، فردا چهارشنبه 21 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی فارس، شروع به کار خواهد نمود.

آشنایی فعالان حوزه گردشگری سلامت با پتانسیل های مراکز درمانی کشور و همچنین فراهم کردن فضایی برای آشنایی دست اندرکاران این بخش از صنعت گردشگری از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.

نمایشگاه سال جاری با حمایت هولدینگ سیمرغ سامانه به عنوان اپراتور شبکه علمی کشور (شعا) برگزار می گردد و انتظار می رود که با برگزاری آن توان کشور برای افزایش ارزآوری در این حوزه مهم از حوزه های اقتصادی، تقویت شده و امکان مقابله با تحریم های غیر قانونی تحمیلی غرب علیه کشورمان فراهم گردد.

شایان ذکر است شبکه علمی کشور به عنوان اصلی ترین شبکه زیر ساخت برای ارتباط دانشگاه های ایران و اتصال 200 دانشگاه و مرکز تحقیقاتی به آن به زودی فرآیند اتصال دانشگاه های علوم پزشکی کشور را شروع خواهد نمود.م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 240

به "حضور مراکز پزشکی در نمایشگاه گردشگری شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور مراکز پزشکی در نمایشگاه گردشگری شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید