حسینی: مصاف با تیم اروپایی، آفریقایی و آمریکایی الدحیل برابر نیست، برخی خواستند برای ما حاشیه ایجاد نمایند

به گزارش کشتی کروز، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که تیم الدحیل بازیکن قطری ندارد و این تیم را بازیکنانی با ملیت های اروپایی، آفریقایی و آمریکای جنوبی تشکیل داده اند.

حسینی: مصاف با تیم اروپایی، آفریقایی و آمریکایی الدحیل برابر نیست، برخی خواستند برای ما حاشیه ایجاد نمایند

به گزارش خبرنگاران، سیدجلال حسینی در خصوص دیدار پرسپولیس و الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: با یک تیم پرقدرت بازی داریم که تیمی کامل است. الدحیل هم برنامه ریزی خوبی برای این دوره از بازی ها نموده و هم سرمایه گذاری زیادی داشته است. در حالی که ما شرایط دشواری داریم و تقابل ما ناعادلانه و نابرابر است. در این فصل نتوانستیم بازیکن بگیریم و بازیکنان خوب ما هم جدا شدند. این شرایط برابر نیست، اما پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و کوشش خودش را می نماید. با این حال باید این را در نظر گرفت که کار دشوار است و بازیکنان خوب ما جدا گردیده اند و این فشار را روی بازیکنان فعلی بیشتر می نماید.

وی با انتقاد از برنامه ریزی مسابقات لیگ، اضافه نمود: تنها نگرانی ما در خصوص ریکاوری است که بعد از فشار مسابقات لیگ، نتوانستیم به خوبی ریکاوری کنیم. به ما همیشه می گویند درباره برنامه ریزی صحبت ننموده و انتقاد نکنیم، اما سه روز پیش در آبادان بازی کردیم که این بازی فشار زیادی به بدن های ما آورده است. متأسفانه هنوز هم نتوانسته ایم ریکاروی شویم. با اینکه یک روز استراحت کردیم و دیروز هم یک ریکاوری سبک انجام دادیم، اما بازیکنان خسته هستند. این برنامه ریزی به پرسپولیس خیلی ضربه زد و شاید روز سه شنبه هم بیشتر ضربه بزند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به قدرت تیم الدحیل و اینکه پرسپولیس باید چگونه مقابل این تیم صف آرایی کند، گفت: در مورد مسائل فنی آقای برانکو بهتر می داند و سرمربی تیم از ما می خواهد چطور بازی کنیم. با این حال فکر می کنم همه آقای برانکو را می شناسند که دوست ندارد دفاعی بازی کنیم و پرسپولیس همیشه تیمی هجومی است. من خودم در قطر بازی نموده ام و شرایط آنجا را می دانم و باید این را بگویم که تیم الدحیل از تیم ملی قطر هم قوی تر است و با بقیه تیم های این کشور فرق دارد. آنها بازیکن قطری ندارند و بیشتر بازیکنان الدحیل فرانسوی، برزیلی، تونسی و از ملیت های مختلف هستند که ملیت قطری گرفته اند. الدحیل سرمایه گذاری خوبی نموده و در قطر همه میخواهند پرسپولیس را شکست بدهند و همین طور برای موفقیت السد مقابل استقلال، اما شرایط ما نابرابر است. بازیکنان خوبی از ما جدا شدند و بازیکنانی که هستند، خیلی کوشش می نمایند تا تیم موفق گردد، اما باید بدانیم آنها هم خسته می شوند. هر بازیکن باید ذخیره خوبی داشته باشد تا هم استراحت کند و هم رقابت. ما اکنون این شرایط را نداریم و امیدوارم حداقل با برنامه ریزی به ما کمک نمایند. مشکلات مالی زیادی داریم که آقای گرشاسبی به تنهایی مشغول کار کردن است و امیدوارم در این شرایط به پرسپولیس و بازیکنان کمک گردد تا این دو بازی را به خوبی پشت سر بگذاریم.

حسینی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران صحبت می کرد، درباره اینکه در بازی رفت مقابل الدحیل شاید امیدواری زیادی به خط دفاعی باشد تا پرسپولیس از این ناحیه الدحیل را کنترل کند و برای بازی برگشت شرایط بهتری داشته باشد، گفت: باید روی همه بازیکنان حساب باز کرد، چون این بازی بسیار حساس است. از خود من گرفته تا کادر فنی و بازیکنان جوان باید حواس مان جمع باشد. ممکن است احتیاج گردد یک بازیکن جوان به بازی بیاید و همه باید آمادگی یک بازی دشوار را داشته باشند. از علیرضا بیرانوند که درون دروازه ایستاده تا خط حمله همه باید کوشش کنیم. این چند وقت برای پرسپولیس خیلی حاشیه ایجاد کردند و در این شرایط همه کوشش می نمایند تا با مشکلات بجنگیم. ما دروازه بان خوبی داریم، هافبک های خوب و مهاجمان خوب که در کنار آنها ما مدافعان هم کوشش می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم، اما باید انتظار یک بازی دشوار را داشته باشیم.

وی درباره انتقادهایی که نسبت به برنامه ریزی دارد، گفت: وقتی می گویم برنامه ریزی خوب به این دلیل است که می دانستند ما برنامه دشواری داریم و در حالی که حریفان ما برنامه ریزی خوبی نموده اند، اما ما نخواستیم یا نتوانستیم برنامه ریزی کنیم. از طرفی ما از نقل وانتقالات هم محروم بودیم و فشار روی ما بود. بعد برخی هم از ما انتقاد و فکر می نمایند بازی با صنعت نفت بازی یک طرفه بود، اما نمی دانند که بدن ها تحلیل رفته است. وقتی ما فقط 11، 10 بازیکن داریم، کار دشوار است. شاید همه می گویند بازیکن جوان روی نیمکت حضور دارد، اما بازی در پرسپولیس آسان نیست و این بازیکنان ابتدا باید 10 دقیقه یا یک ربع بازی نمایند تا با شرایط وفق پیدا نمایند. ما روز دشواری پیش رو داریم که امیدوارم با کمک هواداران و دعای مردم بتوانیم این روز دشوار را پشت سر بگذاریم.

برانکو گفته است فیلم بازی های الدحیل را دیده ایم و این تیم نقطه ضعفی ندارد که شاید این صحبت ها روانی باشد. از طرفی به نظر می رسد اگر پرسپولیس بتواند در قطر تساوی بگیرد کار بزرگی نموده تا برای بازی برگشت با روحیه تر به میدان برود، سیدجلال حسینی در واکنش به طرح این مسئله گفت: صددرصد همین طور است و برانکو بازی های الدحیل را دیده و بررسی نموده که این طور صحبت نموده است. بازی با تیمی که به العین هشت گل زده دشوار است و همه می دانند این تیم نقطه ضعفی ندارد و فقط نقطه قوت است. ما باید سعی کنیم نقاط قوت آنها را مهار کنیم و این کار دشواری است که در قطر و در زمین حریف مقابل تیمی که نقطه ضعفی ندارد، کار کنیم. به این نکته توجه کنیم که آنها سال گذشته هیچ شکستی نداشتند و همه را شکست داده اند. اگر این تیم قطری بود، ما مشکلی نداشتیم، اما تیم الدحیل کاملاً از اروپا، آفریقا و آمریکای جنوبی است و این عادلانه نیست.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که وضعیت بازیکنان این تیم چگونه است و آیا بازیکن مصدومی در این تیم وجود دارد، گفت: همه بازیکنان سلامت هستند، اما خسته. بعد از بازی با صنعت نفت آبادان که در هوای گرم برگزار گردید، با یک روز استراحت و یک روز ریکاوری کار کردیم. امیدوارم امروز و فردا بازیکنان خوب استراحت نمایند تا بدن ها در شرایط اردویی و تا بازی با الدحیل به شرایط خوبی برسد. امیدوارم مشکلی به وجود نیاید تا بتوانیم 90 دقیقه بدون مشکل مقابل الدحیل بازی کنیم.

وی در واکنش به این مسئله که به نظر می رسد استقلالی ها در لیگ فشاری روی خود وارد نکردند و انرژی شان را برای آسیا گذاشتند و آیا این استراتژی درست است یا نه، اعلام کرد: اتفاقاً ما همه انرژی را روی لیگ برتر گذاشتیم. کاش می شد این کار را کنیم، اما بچه ها انرژی را روی لیگ برتر گذاشتند، آن هم مقابل تیم هایی که مقابل ما دفاعی بازی کردند و انرژی مان را گرفتند. بازی مقابل تیم دفاعی در زمین حریف بسیار دشوار است و برای ما که یک تیم هجومی هستیم، کار را دشوار تر می نماید و انرژی مان را می گیرد. خیلی ها دوست ندارند ما نتیجه بگیریم و در این مدت سعی کردند برای ما حاشیه ایجاد نمایند. اکنون در شرایطی هستیم که نمی خواهم در این خصوص صحبت کنم تا حاشیه ای ایجاد کنم، اما برخی خواستند برای ما حاشیه ایجاد نمایند. با این حال ما در قطر تمام کوشش مان را می کنیم و بازیکنانی داریم که از تمام وجود مایه می گذارند. امیدوارم هواداران هم ما را درک نموده و دعا نمایند تا بتوانیم این دو بازی دشوار را به خوبی پشت سر بگذاریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 88

به "حسینی: مصاف با تیم اروپایی، آفریقایی و آمریکایی الدحیل برابر نیست، برخی خواستند برای ما حاشیه ایجاد نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: مصاف با تیم اروپایی، آفریقایی و آمریکایی الدحیل برابر نیست، برخی خواستند برای ما حاشیه ایجاد نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید