جلالی: بهترین راه حل، برگزاری لیگ بدون تماشاگر است

به گزارش کشتی کروز، مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان اعتقاد دارد که بازی های باقی مانده نوزدهمین دوره لیگ برتر باید بدون تماشاگر برگزار گردد.

جلالی: بهترین راه حل، برگزاری لیگ بدون تماشاگر است

مجید جلالی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره بحث هایی که در مورد لغو یا ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا می گردد، گفت: به طور کلی، کسانی باید در این زمینه اظهارنظر نمایند که مسئولیت دارند. امکان دارد من و 10 نفر دیگر به این سوال پاسخ دهیم اما مسئولیت و تبعات حرف های مان را نمی پذیریم. صحبت های ما شاید نتواند منافع همه را در نظر بگیرد.

وی با بیان اینکه تعطیلی لیگ تبعات زیادی را به همراه خواهد داشت، توضیح داد: کسی باید درباره لغو بازی های لیگ نظر بدهد که مسئولیت تبعاتش را بپذیرد. اگر من بخواهم پاسخ دهم، راهکاری نمی توانم پیدا کنم که همه موافق باشند. ما راهی را می گوییم که در نهایت ببینیم منافع مان کجای کار است.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: بهترین کار این است که 9 بازی باقی مانده لیگ برتر را انجام دهیم. امکان دارد برگزاری بازی ها به اوایل اردیبهشت یا اواسط آن کشیده گردد اما بازی ها را بدون تماشاگر و در فاصله زمانی کم برگزار کنیم. به عنوان مثال در 35 روز مسابقات را تمام کنیم تا به تقویم لیگ آینده لطمه ای دارد نگردد.

جلالی ادامه داد: شاید ویروس کرونا تا دو ماه دیگر نیز تمام نگردد، آن وقت می توانیم دنبال راه حل دیگری باشیم. قطعا لیگ های معتبر جهان تمهیداتی می اندیشند و ما نیز می توانیم راه چارهی پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1046

به "جلالی: بهترین راه حل، برگزاری لیگ بدون تماشاگر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: بهترین راه حل، برگزاری لیگ بدون تماشاگر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید