وحید هاشمیان: همه ما خاطرات خوبی از میناوند داریم، ای کاش وقتی زنده هستیم قدر هم را بدانیم

به گزارش کشتی کروز، مربی تیم ملی گفت: همه ما خاطرات بسیار خوبی از مهرداد میناوند داریم و برای خیلی از فوتبال دوستان این چند روز بسیار سخت و شوک آور گذشت.

وحید هاشمیان: همه ما خاطرات خوبی از میناوند داریم، ای کاش وقتی زنده هستیم قدر هم را بدانیم

به گزارش ایسنا، وحید هاشمیان که به همراه اسکوچیچ در ورزشگاه شهید دستگردی برای تماشای بازی سایپا و گل گهر حضور پیدا کرده بود، در جمع خبرنگاران در رابطه با درگذشت مهرداد میناوند اظهار کرد: به خانواده میناوند و جامعه فوتبال تسلیت می گویم. مهرداد میناوند بازیکن بسیار خوب و تکنیکی فوتبال ما بود و رفتن او همه را ناراحت کرد. بیشتر ما خاطرات بسیار خوبی از او داریم و برای خیلی از فوتبال دوستان این چند روز بسیار سخت و شوک آور گذشت.

او ادامه داد: آرزو می کنیم علی انصاریان، حشمت مهاجرانی و همه کسانی که به کرونا مبتلا شدند، خیلی زود بهبودی پیدا کنند و دیگر این ماجرا برای هیچکسی در دنیا اتفاق نیفتد. خاطرات بسیار زیادی از مهرداد میناوند داریم. من اولین باری که او را دیدم سال 1373 تیم منتخب جوانان تهران بود و همیشه از او خاطرات خوبی دارم و وقتی به یادش میفتم این خاطرات خوبی برایم تداعی می شود.

مربی تیم ملی با بیان این که ای کاش وقتی زنده هستیم قدر هم را بدانیم، گفت: در فوتبال ما بعضی ها ضد هم مصاحبه می کنند و به هم حمله می کنند اما وقتی که یکی را از دست می دهیم، می بینیم که دنیا واقعا ارزش این کارها را نداشته است. ان شاءالله همین کسانی که هستند قدر هم را بدانند و روح مهرداد میناوند هم شاد باشد. امیدوارم هیچوقت دیگر برای هموطنان مان چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1658

به "وحید هاشمیان: همه ما خاطرات خوبی از میناوند داریم، ای کاش وقتی زنده هستیم قدر هم را بدانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحید هاشمیان: همه ما خاطرات خوبی از میناوند داریم، ای کاش وقتی زنده هستیم قدر هم را بدانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید