جشنواره تعاونی ها و کارآفرینان برتر استان بوشهر برگزار می گردد

به گزارش کشتی کروز، به گزارش خبرنگاران، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دشتی عصر جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خبرنگاران بازویی توانمند برای مدیران دستگاه های اجرایی هستند، گفت: هفته تعاون از دهم شهریور ماه برگزار می گردد و در این مدت برنامه های خوبی در سطح شهرستان پیش بینی گردیده است.

جشنواره تعاونی ها و کارآفرینان برتر استان بوشهر برگزار می گردد

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های مهمی که در شهرستان اجرا می گردد برگزاری سیزدهمین جشنواره تعاونی ها و کار آفرینان برتر استان بوشهر به میزبانی شهرستان دشتی است که در روز یکشنبه 11شهریورماه با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار می گردد.

یدالله مشتاقی اعلام کرد: دولت در این مدت تسهیلات خوبی با نرخ کم بهره در اختیار مردم گذاشته که این موضوع باعث اشتغال پایدار گردیده است.

وی با بیان اینکه دشتی در پرداخت تسهیلات اشتغالزا رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده است، گفت: 14 طرح تعاونی اشتغالزا با اعتبار قریب به 200 میلیارد ریال و با اشتغال 117 نفر مصوب گردیده که تسهیلات برخی از این طرحها پرداخت گردیده و برخی نیز در دست اجرا است.

وی اعلام کرد: فرماندار همواره دغدغه اشتغال دارد و در این مدت اقدامات ارزشمندی در جهت ایجاد فضای کسب و کار برای جوانان انجام داده است.

مشتاقی گفت: در حال حاضر 476 تعاونی در شهرستان دشتی با شصت هفت هزار و 874 عضو و هشت هزار و 897 فرصت شغلی مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 55 تعاونی بانوان تشکیل دادند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 149

به "جشنواره تعاونی ها و کارآفرینان برتر استان بوشهر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره تعاونی ها و کارآفرینان برتر استان بوشهر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید