تیم ملی والیبال جوانان دختر راهی تایلند می گردد

به گزارش کشتی کروز، تیم ملی والیبال جوانان دختر امشب (پنجشنبه) برای برگزاری اردوی برون مرزی تهران را به مقصد بانکوک ترک می نماید.

تیم ملی والیبال جوانان دختر راهی تایلند می گردد

با تور تایلند از تبریز به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران ، تیم ملی والیبال جوانان دختر برای آماده سازی هرچه بیشتر جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا امشب راهی تایلند می گردد تا تمرینات خود را در این کشور دنبال نمایند.

بر اساس برنامه اعلام شده کادر فنی تیم ملی جوانان دختر، ملی پوشان ساعت 11 و 30 دقیقه امشب تهران را به مقصد دوحه ترک می نمایند و ساعت دو بامداد روز آدینه نیز از فرودگاه دوحه راهی بانک پایتخت تایلند می شوند.

ملی پوشان در بانکوک به مدت شش روز اردو خواهند داشت و در این مدت علاوه بر پیگیری تمرینات توپی و بدنسازی، پنج ملاقات محبت آمیز و تدارکاتی با حریفان تایلندی برگزار خواهند کرد. برهمین اساس ملی پوشان جوان شنبه اولین ملاقات تدارکاتی خود را برگزار می نمایند.

رقیه جهانی، فاطمه عنایت، زهرا زهدی، زهرا صالحی، فریماه عرب چوبدار، آیتک سلامت، فاطمه صبوری، مونا آشفته، الهه حلاج، اسما سعیدی، بهار بهرامی نیا، هانیه مهدیزاده، زهرا خان محمدی، مهرنوش سالاری، زهرا کریمی، عسل رضایی و مریم حبیبی 17 بازیکن شرکت نماینده در اردوی برون مرزی هستند.

این مرحله از تمرینات آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان دختر زیر نظر الهام یافتیان به عنوان سرپرست، ابراهیم وادی (مشاور فنی)، اعظم عیدی و سرگل علیزاده (مربیان)، عباس علی اصغرپور (مشاور فنی بدنساز)، ایمان شاهمرادزاده (آنالیزور) و اکرم حبیب لو به عنوان فیزیوتراپ برگزار می گردد.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 19 سال آسیا از 20 تا 27 خردادماه امسال با حضور 16 تیم به میزبانی شهر باک نین ویتنام برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 832

به "تیم ملی والیبال جوانان دختر راهی تایلند می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی والیبال جوانان دختر راهی تایلند می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید