توسعه مالی استان در سال گذشته و سال جاری مثبت بوده است

به گزارش کشتی کروز، استاندار گلستان گفت:توسعه مالی استان به تبع کشور در سال گذشته و امسال مثبت بوده و برای تحقق توسعه بیشتر در سال آینده نیازمند عزم همگانی است.

توسعه مالی استان در سال گذشته و سال جاری مثبت بوده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از گرگان، حق شناس استاندار گلستان در یازدهمین جلسه کارگروه مالی، اشتغال و سرمایه گذاری استان گفت:خوشبختانه توسعه مالی استان به تبع کشور در سال گذشته و امسال مثبت بوده و تحقق رشد مالی 7 و 7 دهم درصدی گلستان در سال 1401 نیازمند عزم همگانی است.

او ادامه داد:کشاورزی مزیت نسبی استان در کنار دیگر ظرفیت های موجود است که می توان با استفاده از صنایع تبدیلی و ارائه محصول نهایی شاهد ارزش افزوده این مزیت در استان و افزایش عایدی مردم باشیم.

استاندار گلستان گفت:سهم دستگاه ها در سند توسعه مالی استان برای سال 1401 تعیین شده و امیدواریم با همراهی همه دستگاه های اجرایی، بخش خصوصی و بانک ها رقم بیش بینی شده را محقق کنیم.

او گفت:پرهیز از محدودیت های خود ساخته زمینه ارتقا بهره وری را فراهم می نماید که می تواند نقش تأثیرگذاری در تحقق رشد مالی استان در سال آینده را فراهم آورد.

حق شناس گفت:نرخ مشارکت استان 37 و 5 دهم درصد، نرخ بیکاری 8.5 درصد و پیش بینی شده است در امسال 30 هزار و 300 شغل ایجاد گردد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2026

به "توسعه مالی استان در سال گذشته و سال جاری مثبت بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه مالی استان در سال گذشته و سال جاری مثبت بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید