تمام نکاتی که باید قبل از خرید دستگیره و قفل دیجیتال بدانید!

به گزارش کشتی کروز، این روزها با پیشرفت تکنولوژی بیشتر افراد در پی این هستند تا برای خانه خود قفل هوشمند خریداری نمایند. توجه داشته باشید که قفل های هوشمند در انواع مختلف فراوری می شوند. به همین علت ما قصد داریم در این مقاله اطلاعات کاملی نسبت به انواع قفل هوشمند در اختیار شما قرار دهیم.

تمام نکاتی که باید قبل از خرید دستگیره و قفل دیجیتال بدانید!

از سوی دیگر معیارهایی که در هنگام خرید قفل هوشمند باید مد نظر قرار دهید را هم ذکر خواهیم کرد تا شما بتوانید با دید باز و آگاهی کامل یک انتخاب درست و یک خرید هوشمندانه را تجربه کنید. در این مقاله به سوالاتی همانند قفل هوشمند درب ورودی چیست و آیا قفل های هوشمند به مقدار کافی امن هستند؟ پاسخ خواهیم داد. در نتیجه اگر قصد دارید اطلاعات کامل نسبت به مواردی که ذکر شده است به دست بیاورید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

انواع قفل هوشمند درب ورودی

در گام اول بهتر است با انواع قفل هوشمند آشنا شوید زیرا آشنایی با انواع قفل دیجیتال می تواند در خرید شما تاثیر مستقیم بگذارد. گفتنی است بدانید که قفل هوشمند در انواع مختلفی همانند بیومتریک، دوربین حساس به حرکت، قفل دیجیتال ترکیبی و قفل های قابل کنترل با تلفن هوشمند فراوری می گردد. در قسمت زیر هر کدام از این قفل های هوشمند را مورد آنالیز قرار می دهیم تا شما اطلاعات کامل نسبت به هر کدام به دست بیاورید.

قفل هوشمند بیومتریک

اولین قفل هوشمند که قصد داریم مورد آنالیز قرار دهیم، قفل هوشمند بیومتریک است. قفل های هوشمند بیومتریک از یکی از مشخصه های منحصر به فرد شما استفاده می نماید. برای مثال می توانید اثر انگشت خود را برای باز شدن قفل هوشمند بیومتریک در اولویت قرار دهید و با استفاده از آن قفل دیجیتال را باز کنید. بهتر است بدانید که امنیت قفل های هوشمند بیومتریک در سطح بالایی قرار گرفته است.

قفل هوشمند ریموت دار

یکی از پرمصرف ترین قفل های هوشمند موجود در بازار، قفل هوشمند ریموت دار است. یکی از نمونه های این نوع از قفل دیجیتال را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید. برای استفاده از این نوع قفل حتماً باید یک ریموت کنترل همراه خود داشته باشید. در واقع با فشار دادن دکمه موجود بر روی ریموت کنترل شما می توانید درب را باز کنید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که هزینه راه اندازی قفل دیجیتال ریموت دار نسبت به مابقی قفل های هوشمند کمتر می باشد.

پیشنهاد ویژه

سفره و رومیزی قلمکار چهارگلی

مشاهده قیمت و خرید

سفره رومیزی قلمکار طرح بته

مشاهده قیمت و خرید

سفره و رومیزی قلمکاری اصفهان

مشاهده قیمت و خرید

دستگیره دیجیتال قابل کنترل با تلفن هوشمند

یکی از برترین دستگیره های دیجیتال موجود در بازار، دستگیره هایی هستند که شما به راحتی می توانید با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود آن را کنترل کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که این نوع از قفل هوشمند امکان ایجاد دسترسی موقت را هم در اختیار شما قرار می دهد. به همین علت شما به سادگی می توانید حتی برای مهمان های خود دسترسی موقت ایجاد کنید.

قفل دیجیتال مجهز به دوربین حساس به حرکت

یکی از پیشرفته ترین نوع قفل های دیجیتال، آن هایی هستند که مجهز به دوربین حساس به حرکت می باشند. این نوع از قفل دیجیتال دارای دو کاربرد فرق دارد در گام اول شما می توانید به عنوان یک قفل دیجیتال از آن بهره ببرید اما در گام دوم شما به سادگی می توانید از این دوربین به عنوان دوربین امنیتی هم بهره ببرید.

قفل دیجیتال مدل ترکیبی

یکی از برترین قفل های دیجیتال موجود در بازار قفل دیجیتال ترکیبی است. توجه داشته باشید که این نوع از قفل دیجیتال، ترکیبی از چند فناوری می باشد. به همین علت کاربر می تواند با استفاده از قفل های دیجیتال ترکیبی به روش های مختلف برای باز کردن درب اقدام نمایند. افراد می توانند برای باز کردن قفل های دیجیتال ترکیبی از اثر انگشت خود، تلفن هوشمند، ریموت و غیره بهره ببرند.

آیا قفل های هوشمند به مقدار کافی امن هستند؟

این روزها با مراجعه به ساختمان های تازه، شاهد ردپاهایی از هوشمند سازی ساختمان هستیم. هوشمند سازی ساختمان به قدری رواج پیدا نموده است که در حال حاضر برای بسیاری از افراد یکی از فاکتورهای اصلی برای افزایش امنیت ساختمان به شمار می رود.

یکی از مهمترین فاکتورها برای افزایش امنیت ساختمان استفاده از قفل های هوشمند است. شاید برای شما سوال پیش بیاید که آیا قفل های هوشمند به مقدار کافی امن هستند؟ در پاسخ به این سوال می توان با اطمینان کامل خاطرنشان کرد که وجود قفل های هوشمند باعث افزایش امنیت فضا می شوند و مطمئنا به مقدار کافی امنیت دارند. اما اینکه حتماً باید از قفل های هوشمند استفاده کرد یا خیر؟ یک مسئله کاملاً اختیاری است که مالک در خصوص آن تصمیم می گیرد.

با پیشرفت تکنولوژی، قفل و دستگیره هوشمند هوادار بسیار زیادی پیدا نموده است. همانطور که می دانید قفل و دستگیره دیجیتال امنیت بالایی دارند اما نمی توان 100% تضمین کرد خانه هایی که دارای قفل های هوشمند هستند مورد دستبرد قرار نمی گیرند. اما خانه هایی که فاقد سیستم های امنیتی و تکنولوژی روز هستند چندین برابر کمتر از خانه های معمولی مورد سرقت قرار می گیرند.

البته تا به امروز افرادی هم بودند که با داشتن خانه های هوشمند با سرقت روبرو شده اند. این مسئله به سهل انگاری مالک مربوط می گردد. در پایان به این نتیجه میرسیم که با وجود قفل های هوشمند درصد امنیت فضاها به شدت افزایش پیدا می نماید.

معیارهای مهم در خرید قفل هوشمند چیست؟

اگر قصد دارید برای خرید قفل هوشمند اقدام کنید، مطمئنا باید معیارهایی را مد نظر قرار دهید. برای مثال باید بدانید که به چه علت قصد دارید قفل هوشمند بخرید. در واقع انتظارات خود را از قفل هوشمند باید در نظر بگیرید تا بتوانید یک انتخاب درست را انجام دهید. در ادامه به سراغ مشخصات فنی قفل بروید، دستگیره های هوشمند در مدل های مختلف و به وسیله شرکت های گوناگون فراوری می شوند. تمامی قفل های هوشمند دارای مشخصات فنی مختلف می باشند و پروتکل های امنیتی آن ها هم با یکدیگر فرق دارد. در نتیجه مشخصات فنی می تواند تاثیر مستقیم بر روی انتخاب شما بگذارد.

معیار بعدی مربوط به زیبایی و طراحی ظاهری قفل و دستگیره هوشمند است. این مسئله به سلیقه شما بستگی دارد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که دستگیره های هوشمند و قفل های دیجیتال با استفاده از انرژی برق کار می نمایند در نتیجه باید اندازه مصرف انرژی دستگیری دیجیتال مورد نظر خود را مورد آنالیز قرار دهید.

در پایان بهتر است بدانید شرکت های معتبری همانند یوکا، شیائومی، هیوندای، سامسونگ و غیره در حوزه فراوری دستگیره و قفل های دیجیتال فعالیت می نمایند. شما می توانید با دید باز و گاهی کامل یک دستگیره هوشمند با برند معتبر خریداری نمایید.

نتیجه گیری

مطمئنا تا قبل از مطالعه این مقاله اطلاعات کافی در خصوص دستگیره هوشمند و قفل دیجیتال در اختیار نداشته اید اما در حال حاضر اطلاعات کاملی نسبت این نوع از قفل ها دارید. این نکته را در نظر داشته باشید که در این مقاله تمام معیارهایی که برای انتخاب قفل هوشمند باید در نظر بگیرید هم ذکر شده است. از سوی دیگر با انواع دستگیره و قفل هوشمند آشنا شده اید. در نهایت امیدواریم اطلاعات این مقاله بتواند در هنگام خرید دستگیره و قفل هوشمند به شما یاری شایانی کند. بعلاوه شما می توانید با آنالیز سایت yuccahq.com و دریافت مشاوره از کارشناسان یوکا، راحت تر قفل هوشمند متناسب با احتیاج خود را انتخاب کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2261

به "تمام نکاتی که باید قبل از خرید دستگیره و قفل دیجیتال بدانید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام نکاتی که باید قبل از خرید دستگیره و قفل دیجیتال بدانید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید