تصویب افزایش حق مسکن کارگران در کمیسیون مالی دولت

به گزارش کشتی کروز، وزیرتعاون، کار ورفاه اجتماعی از تصویب افزایش 200 هزارتومانی حق مسکن کارگران در کمیسیون مالی دولت اطلاع داد.

تصویب افزایش حق مسکن کارگران در کمیسیون مالی دولت

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمد شریعتمداری گفت : امروز کمیسیون مالی دولت، به اتفاق آرا افزایش 200 هزارتومانی حق مسکن کارگران را که پیش از این در شورای عالی کار پیشنهاد و تصویب شده بود به تصویب رساند .

وی یادآور شد: با تصویب کمیسیون مالی دولت ، این موضوع برای تصمیم گیری نهایی و طرح به هیات دولت ارجاع شد.

وزیر تعاون اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع این امر طی جلسات آینده در هیات دولت تصویب می گردد.

یکی از بندهای مورد بحث در افزایش مزد سالیانه کارگران، حق مسکن است که رقم آن در شورای عالی کار توسط نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت پس از معین به هیات وزیران پیشنهاد داده می گردد و باید در جلسه هیات دولت به تصویب برسد.

در آخرین مصوبه شورای عالی کار که 17 خردادماه برای تغییرات مزد 99 کارگران برگزار گردید پیشنهاد افزایش هزینه مسکن تاسقف 300 هزار تومان جهت تایید و تصویب نهایی به هیات وزیران ارائه شد.

حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزارت تعاون پیش از در گفت و گو با ایرنا درباره تاخیر معین حق مسکن کارگران در هیات دولت، گفت: موضوع تاخیر آنالیز حق مسکن کارگران، لایحه اصلاح قانون مالیات ها بود و این باعث شد کمیسیون مالی بر آن متمرکز گردد اما با این حال انتظار می رود ظرف دو هفته دیگر در دولت طرح و به تصویب برسد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1247

به "تصویب افزایش حق مسکن کارگران در کمیسیون مالی دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب افزایش حق مسکن کارگران در کمیسیون مالی دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید