ترم تابستان دانشگاه رازی در دانشگاه صنعتی برگزار می گردد

به گزارش کشتی کروز، معاون آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دانشجویانی که قصد حضور در ترم تابستان را دارند، می توانند برای ثبت نام مطابق اطلاعیه دانشگاه صنعتی اقدام نمایند.

ترم تابستان دانشگاه رازی در دانشگاه صنعتی برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

علی سلیمی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد برگزاری ترم تابستان 99 گفت: ترم تابستان 99 دانشگاه رازی سال جاری از سوی دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار می گردد.

سلیمی اضافه نمود: آن دسته از دانشجویان دانشگاه رازی که قصد ثبت نام در ترم تابستان را دارند، می توانند برای ثبت نام مطابق اطلاعیه دانشگاه صنعتی کرمانشاه اقدام نمایند.

طبق اعلام معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، پیش ثبت نام غیرحضوری ترم تابستان 99 به وسیله سایت دانشگاه به نشانی summer.kut.ac.ir از 31 خرداد شروع شده و تا 20 تیر ادامه دارد.

ثبت اطلاعات شخصی برای شرکت در این ترم هم در سیستم جامع گلستان از 24 خرداد شروع شده و تا 20 تیر ادامه دارد و انتخاب واحد و پرداخت شهریه این ترم نیز به وسیله سیستم گلستان و از 31 تیر شروع می گردد و تا 2 مرداد ادامه خواهد داشت.

کلاس های آموزشی ترم تابستان 99 دانشگاه صنعتی کرمانشاه نیز از 4 تا 29 مرداد برگزار می گردد و امتحانات پایانی این ترم هم به صورت مجازی از یکم تا پنجم شهریور برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1300

به "ترم تابستان دانشگاه رازی در دانشگاه صنعتی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترم تابستان دانشگاه رازی در دانشگاه صنعتی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید