تبدیل اطراف آیینه خانه بجنورد به محیطی شبیه میدان نقش دنیا اصفهان

به گزارش کشتی کروز، استاندار خراسان شمالی گفت: تبدیل اطراف آیینه خانه بجنورد به محیطی شبیه میدان نقش امام اصفهان امکان پذیر است و در نشست های مختلف تمام جوانب این طرح سنجیده شده است.

تبدیل اطراف آیینه خانه بجنورد به محیطی شبیه میدان نقش دنیا اصفهان

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

بهگزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی شامگاه شنبه یکم شهریورماه 99 در برنامه زنده تلویزیونی رصد اظهار کرد: در اجرای طرح احیا و بازآفرینی مجموعه مفخم بجنورد، جایگزینی برای بیمارستان امام رضا خواهیم داشت و حتی یک تخت از این بیمارستان کم نمی گردد و تخریب بیمارستان در فاز آخر اجرای طرح است.

او بیان کرد: تا زمانی که شرایط امن سرمایه گذاری در استان ایجاد نگردد، هیچ یک از بخش ها ازجمله گردشگری توسعه پیدا نمی نماید.عده ای با نحوه رفتار و عملکردشان محیط سخت و پر شبهه ای برای حل مسائل سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد می نمایند که نباید این گونه باشد.

استاندار خراسان شمالی توضیح داد: به عنوان نماینده عالی دولت در استان، مدافع حقوق مردم و منافع عمومی هستم، در اجرای این طرح گردشگری نیز تمام جوانب ازجمله دغدغه های درمانی سنجیده شده است.

او گفت: بیمارستان امام رضا در بجنورد در عرصه بنای تاریخی واقع شده است، در سال 1344 ساخته و در زلزله سال 96 تخریب شد اما در این سال ها مطالبه ای برای بازسازی و تجهیز آن وجود نداشت که اجرای طرح بازآفرینی مفخم، فرصتی برای ساخت و تجهیز بیمارستانی مجهز را فراهم می نماید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1319

به "تبدیل اطراف آیینه خانه بجنورد به محیطی شبیه میدان نقش دنیا اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل اطراف آیینه خانه بجنورد به محیطی شبیه میدان نقش دنیا اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید