تابلو نقاشی که شما را گرم می کند

به گزارش کشتی کروز، بخاری سبک وزن Invroheat را همانند یک تابلو زیبا به دیوارهای خانه یا محل کار خود نصب کرده و با بهره گیری از اشعه مادون قرمز، محیط اطراف خود را گرم کنید.

تابلو نقاشی که شما را گرم می کند

این بخاری جالب توجه و بسیار زیبا، با بهره گیری از فناوری نانو، از مکانیسم تابش نور خورشید بهره گرفته و با تاباندن اشعه مادون قرمز محیط اطراف را گرم می کند. بدین گونه که با انتشار اشعه مادون قرمز از سوی این بخاری، انرژی جنبشی در ذرات مولکول های هوا ایجاد شده و همین امر نیز به تولید گرما منجر می شود. در نتیجه هوای محیط گرم شده و افراد می توانند به راحتی خود را در دمایی بین 10 تا 15 درجه گرم کنند.

اشعه های مادون قرمز در فرکانس 9 تا 14 میکرومتری در محیط منتشر شده و فضا را به گونه ای یکدست و بسیار ایمن گرم می کند. تولید گرما در این شیوه سریع و کارآمد بوده و بدون بهره گیری از انرژی های دیگرهمانند گاز یا نفت، محیط را گرم می کند. یکی از مزیت های این بخاری قابل حمل آن است که به هیچ وجه گرما از طریق تهویه یا منافذ باز خارج نمی شود. چرا که این سیستم مولکول های هوا را گرم کرده و با خروج هوا به هیچ وجه تغییری در گرمای محیط ایجاد نمی شود.

این سیستم به شکل تابلوهایی بسیار زیبا از طبیعت و نمای ساختمان ها و برج های مشهور امریکا طراحی شده است تا کاربران با نصب آن به دیوار خانه خود علاوه بر ایجاد چشم اندازی بسیار زیبا، داشتن محیطی گرم را نیز تجربه کنند.

این بخاری با ابعادی برابر 40 x 22سانتی متر، به جای ایجاد هوای خشک، هوای درون اتاق را نیز به صورت مطبوع تری گرم کرده و حسی همانند آفتاب دریافت در ساحل را به کاربران القا می کند. این بخاری ها با بالاترین سطح استانداردهای جهانی ساخته شده و به سهولت بر دیوار محیط نصب می شود. در صورت تمایل به خرید این بخاری شیک و باصرفه می توانید به وب سایت های عمومی مراجعه کرده و آن را با قیمتی برابر 100 دلار خریداری کنید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 784

به "تابلو نقاشی که شما را گرم می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابلو نقاشی که شما را گرم می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید