طراحی خانه باغ ویلایی: برگزاری کمیته هماهنگی درون بخشی روز جهانی ایدز در باغملک

به گزارش کشتی کروز، رئیس مرکز بهداشت باغملک از برگزاری کمیته هماهنگی درون بخشیِ روز جهانی ایدز با شعار اجازه نمی دهیم کرونا برنامه مراقبت اچ آی وی را تحت تاثیر قرار دهد اطلاع داد.

طراحی خانه باغ ویلایی: برگزاری کمیته هماهنگی درون بخشی روز جهانی ایدز در باغملک

جهت دریافت خدمات طراحی خانه باغ ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران از اهواز، محمد افکارده رئیس مرکز بهداشت باغملک گفت: جلسه کمیته هماهنگی درون بخشیِ روز جهانی ایدز با شعار اجازه نمی دهیم کرونا برنامه مراقبت اچ آی وی را تحت تاثیر قرار دهد با حضور مسئولان و کارشناسان واحد های مرکز بهداشت برگزار گردید.

او به اهمیت تشخیص، مراقبت و درمان ایدز در شرایط بیماری کرونا و تشدید فعالیت های آموزشی و بیماریابی در هفته جهانی ایدز اشاره نمود و اضافه کرد: آموزش و اطلاع رسانی در مورد بیماری ایدز به صورت مجازی و بعلاوه در سطح مراکز بهداشتی، خانه های بهداشت، مدارس، کارگاه ها، آرایشگاه ها، صنوف و فراخوان و اطلاع رسانی افراد دارای رفتار های پرخطر به انجام آزمایش ایدز، برپایی چادر اطلاع رسانی با همکاری هلال احمر در میدان اصلی شهر اقدام به انجام تست تشخیص بیماری ایدز و آموزش به عموم از اقدامات اجرا شده در روز جهانی ایدز هستند.

افکارده اطلاع رسانی وسیع در مورد اجرای کارزار من نیز آزمایش اچ آی وی را انجام میدهم تا 20 آذرماه به منظور افزایش انجام تست تشخیص بیماری ایدز، تهیه و نصب بنر اطلاع رسانی با عنوان شعار روز جهانی ایدز در نقاط کلیدی و حساس شهرستان، تشدید نظارت ها بر آرایشگاه ها، مطب های پزشکی و دندانپزشکی به منظور انجام فعالیت در شرایط بهداشتی در جهت پیشگیری از ایدز و تشدید نظارت بر دفع زباله های عفونی، سرنگ های آلوده و مصرف شده در بیمارستان و مطب ها را از دیگر اقدامات اجرا شده به مناسبت روزجهانی ایدز برشمرد.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2090

به "طراحی خانه باغ ویلایی: برگزاری کمیته هماهنگی درون بخشی روز جهانی ایدز در باغملک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی خانه باغ ویلایی: برگزاری کمیته هماهنگی درون بخشی روز جهانی ایدز در باغملک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید