برنامه های آموزشی تلویزیون از 15 شهریور شروع می گردد

به گزارش کشتی کروز، وزیر آموزش و پرورش گفت: برنامه های آموزشی تلویزیونی از 15 شهریور شروع خواهد شد و برای تمامی دانش آموزان متناسب با امکانات موجود، برنامه های آموزشی طراحی و تدوین شده است.

برنامه های آموزشی تلویزیون از 15 شهریور شروع می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، محسن حاجی میرزایی امروز در جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه بازگشایی مدارس دغدغه اصلی ما در حوزه آموزش و پرورش است، از طراحی و تدوین پیش فرض های مختلف آموزشی متناسب با شرایط سفید، زرد و قرمز اطلاع داد و گفت: برنامه های آموزشی تلویزیونی از 15 شهریور شروع خواهد شد و برای تمامی دانش آموزان متناسب با امکانات موجود برنامه های آموزشی طراحی و تدوین شده است.

حاجی میرزایی از فضا و تجهیزات، نیروی انسانی و کیفیت فعالیت های آموزشی به عنوان سه شاخص اصلی در وزارت آموزش و پرورش نام برد و اظهار کرد: کاهش فاصله ها و حرکت به سمت عدالت آموزشی، مهم ترین راهبرد وزارت آموزش و پرورش است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه سخنانش به رشد 65 درصدی حقوق فرهنگیان در یک سال اخیر هم اشاره ای کرد و گفت: توجه به رفاه و معیشت فرهنگیان، راهبرد اصلی ماست.

وی با بیان این که معیشت فرهنگیان اولویت اصلی و دغدغه جدی من است، گفت: با توجه به اعتبارات تخصیصی دولت به وزارتخانه تمامی مطالبات فرهنگیان در سال 98 پرداخت شده و در این زمینه بدهی نداریم.

حاجی میرزایی از اختصاص 4 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره ویژه فرهنگیان کشور اطلاع داد و اضافه کرد: ساخت مسکن ملی فرهنگیان هم در برخی از استان ها شروع شده و ساخت مسکن فرهنگیان در سایر استان های کشور برای 75 هزار فرهنگی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1349

به "برنامه های آموزشی تلویزیون از 15 شهریور شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های آموزشی تلویزیون از 15 شهریور شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید