نقدی بر سیستم آموزشی مدارس در ضد ، بن بست مدرسه

به گزارش کشتی کروز، مستند تلویزیونی ضد در تازه ترین قستمش که دوشنبه 26 اردیبهشت ساعت 21 روی آنتن می رود به نقد سیستم آموزشی کشور پرداخته است.

نقدی بر سیستم آموزشی مدارس در ضد ، بن بست مدرسه

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، چهاردهمین قسمت از فصل دوم مجموعه مستند ضد با نام بن بست مدرسه نقدی بر سیستم آموزشی مدارس است و در آن ماجرای نارضایتی دانش آموزان بسیاری از کشور ها از شیوه های نارآمد تدریس و مشق شب در مدارس روایت می گردد. پدیده ای که چند سالیست معلمان هم به صف معترضان به آن اضافه شده اند و خواستار تغییراتی بنیادی در کلیشه های آموزش هستند.

این مجموعه مستند کوشش دارد در هر قسمت با نقد موضوعات جاری در سبک زندگی مدرن، مخاطب را نسبت به نفوذ عمیق این نوع سبک زندگی آگاهی بخشیده و راستا جدیدی را برای حل این معضلات ارائه دهد.

ضد تازه ترین محصول مرکز مستند سوره و شبکه مستند سیماست؛ سری دوم این مجموعه در 20 قسمت فراوری شده است و به موضوعاتی مانند پشت پرده فراوری انبوه مواد غذایی، اثرات زیان بار مواد شیمیایی، نقد سیاست های غلط آموزشی، نفوذ گسترده شتاب زدگی و نفوذ فضای مجازی در زندگی بچه ها و بزرگسالان از جمله موضوعاتی است که به آن پرداخته است.

ضد به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن کریمیان و با پژوهش و نویسندگی علی نیکجو و تدوین علیرضا حسنی، دوشنبه ها ساعت 21 از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد و تکرار آن پنجشنبه 29 اردیبهشت ساعت 19 خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2273

به "نقدی بر سیستم آموزشی مدارس در ضد ، بن بست مدرسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقدی بر سیستم آموزشی مدارس در ضد ، بن بست مدرسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید