برلین یکپارچه حامی باقی ماندن یونان در منطقه یورو است

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران: معاون صدر اعظم آلمان ضمن تمجید از بسته نجات سوم برای یونان، دولت آلمان را در شرایط فعلی به صورت یکپارچه حامی باقی ماندن یونان در منطقه یورو دانست.

برلین یکپارچه حامی باقی ماندن یونان در منطقه یورو است

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه دی ولت، زیگمار گابریل رئیس حزب سوسیال دموکرات و معاون صدر اعظم آلمان در حزب خود برای موافقت با بسته نجات جدید برای یونان تبلیغ می نماید. قرار است مجلس آلمان روز چهار شنبه درباره این بسته نجات رای گیری کند.

گابریل در نامه ای به اعضای هیات مدیره فراکسیون حزب سوسیال دموکرات در مجلس آلمان نوشت: برنامه نجات سوم درباره یونان که مذاکرات درباره آن صورت گرفته است نه تنها بهتر از پیشنهادات قبلی است بلکه بخصوص معین می نماید که همه طرف ها به همدیگر نزدیک تر شده اند.

وی همچنین در این نامه توضیح داد که سوسیال دموکرات های آلمان باید با این بسته نجات که در علاقه آلمان و اروپا است موافقت نمایند.

گابریل همچنین توضیح داد که برای اولین بار از زمان مذاکرات درباره بسته کمکی برای یونان یک چنین دینامیک سیاسی مثبتی در همه طرف ها ایجاد شده است. معطلی و تردیدهای جدید در این باره همیشه این خطر را ایجاد می نماید که شرایط مالی و سیاسی در یونان ناپایدار گردد. بنابراین این خوب است که ما به این تصمیم مثبت سریع رسیده ایم. نتیجه را می توان دید.

وی اضافه نمود: دولت آلمان حالا به صورت واحد حامی باقی ماندن یونان در منطقه یورو است.

گابریل همچنین تاکید نمود که حالا شانس اینکه پایداری مالی بتواند در یونان ایجاد گردد بیش از همه زمان ها در پنج سال گذشته است.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1097

به "برلین یکپارچه حامی باقی ماندن یونان در منطقه یورو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برلین یکپارچه حامی باقی ماندن یونان در منطقه یورو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید