با تبلیغات در صفحه اول گوگل یک گام جلوتر از رقبا باشید

به گزارش کشتی کروز، تبلیغات گوگل ادوردز یکی از بهترین راه هایی است که صاحبان کسب و کار های اینترنتی و مدیران وب سایت ها می توانند از آن برای پیشرفت و بیشتر دیدن شدن نزد مخاطبان استفاده کنند. استفاده از سرویس های تبلیغاتی نظیر گوگل ادوردز یا تبلیغات کلیکی گوگل از جمله راه هایی است که موجب افزایش بازدید سایت شما خواهد شد.

با تبلیغات در صفحه اول گوگل یک گام جلوتر از رقبا باشید

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ،تبلیغات گوگل ادوردز یکی از بهترین راه هایی است که صاحبان کسب و کار های اینترنتی و مدیران وب سایت ها می توانند از آن برای پیشرفت و بیشتر دیدن شدن نزد مخاطبان استفاده نمایند. استفاده از سرویس های تبلیغاتی نظیر گوگل ادوردز یا تبلیغات کلیکی گوگل از جمله راه هایی است که موجب افزایش بازدید سایت شما خواهد شد.

معرفی سرویس تبلیغات در گوگل

همان گونه که اشاره شدهتبلیغات کلیکی گوگل،سرویس ویژه تبلیغاتی این موتور جستجو است. در ادامه قصد داریم تا شما را بیشتر با این سرویس خدماتی ارائه شده توسط گوگل آشنا کنیم. در این روش گوگل شرایطی را برای مدیران و صاحبان سایت فراهم می نماید تا تبلیغات مربوط به مجموعه خود را در صفحه اول نتایج گوگل قرار دهند و به این ترتیب هنگامی که افراد کلمات کلیدی مورد نظر را جستجو می نمایند و با باز شدن صفحه اول گوگل فارغ از این که سایت شما از لحاظ رتبه بندی در چه درجه ای واقع شده است می توانند شما را در همان صفحه اول مشاهده نمایند. البته گوگل با علامت Ad به مخاطبین نشان می دهند که این سایت از سرویستبلیغات کلیکی گوگلیاگوگل ادوردزاستفاده نموده است. هنگامی که مخاطبین وارد سایت شما می شوند هزینه این تبلیغات از اعتبار شما کم شده و برای گوگل واریز خواهد شد. اگر باتبلیغات در صفحه اول گوگلآشنایی چندانی ندارید نگران نباشید زیرا می توانید آن را به مجموعه های معتبری که این خدمات را در اختیار شما قرار می دهند، بسپارید یا مقالات و ویدئوهایآموزش گوگل ادوردزرا در سایت آن ها دنبال نموده و اقدام به معرفی سایت خود از راه های ارائه شده نمایید. مجموعه تاپ ادورت یکی از مطمئن ترین گزینه های برای این امر به شمار می آید و با استفاده از راهنمایی های ارائه شده از سوی متخصصین این مجموعه به آسانی می توانید برایتبلیغ در گوگل اقدام نمایید.

موفقیت در تبلیغات گوگل ادز

حال که باتبلیغات در صفحه اول گوگلبیشتر آشنا شدید ضروری است بدانید که برای موفقیت در این روش های تبلیغاتی باید به بعضی نکات ساده توجه کنید. یکی از اصلی ترین رموز موفقیت درتبلیغات گوگل ادوردزانتخاب کلمات کلیدی مناسب و پر کاربرد در حوزه و زمینه فعالیت شما خواهد بود. به طور کلی افرادی که وظیفه مدیریت وب سایت های اینترنتی را بر عهده دارند با اهمیت کلمات کلیدی به طور کامل آشنا هستند اما آن چه که در بحثگوگل ادوردزنقش پر رنگ تری دارد این است که شما برای این تبلیغات هزینه های بالایی پرداخت می کنید و بسیار مهم است که افرادی را برای بازدید از سایت ترغیب کنید که واقعا به خدمات شما احتیاج دارند. از قلم نیاندازید بازدید های بدون نتیجه تنها برای شما هزینه ایجاد خواهد نمود. البته برای این کار نیز می توانید از افراد متخصص یاری بگیرید تا مانع هدررفتن سرمایه خود شوید. سرویس گوگل کیورد پلنر نیز می تواند به شما در یافتن کلمات کلیدی برای موفقیت درتبلیغات گوگلیاری شایانی نماید.

ویژگی های کلمات کلیدی در تبلیغات گوگل

برای انتخاب کلمات کلیدی درتبلیغات گوگلضروری است به بعضی از ویژگی ها توجه نمایید. اولین و مهم ترین ویژگی یک کلمه کلیدی مناسب این است که به طور کامل با خدمات و محصولات شما مرتبط باشد. این کار چنان که پیش تر نیز مورد بحث نهاده شد می تواند مخاطبان واقعی را به بازدید از سایت شما راهنمایی نماید. اما علاوه بر این باید در نظر بگیرید که کلمات کلیدی خود را به صورت هدف دار انتخاب نمایید. به این معنا که اهداف اصلی فعالیت خود را در نظر بگیرید و در میان آن ها کلماتی که احتمال جستجوی بیشتر را دارند انتخاب نمایید. انتخاب بعضی از کلمات کلیدی که دامنه جستجو بالایی در میان مخاطبان دارد برای شما مفید نخواهد بود. سعی کنید وجه تمایز خود را با رقبا یافته و آن را در قالب کلمات کلیدی برایتبلیغات در صفحه اول گوگلمورد استفاده قرار دهید. نکته بعدی در مورد انتخاب کلمه کلیدی مناسب آینده نگری در مورد اهداف تبلیغاتی است. به این معنی که همواره باید گام های بعدی در زمینه روش های تبلیغاتی و اهداف خود را در نظر بگیرید. این امر در انتخاب کلمات کلیدی و موفقیت درتبلیغات گوگلنیز می تواند کاملا موثر و مفید باشد.

تبلیغات در صفحه اول گوگل یا شبکه های اجتماعی

با توجه به توسعه شبکه های اجتماعی و استقبال مخاطبین این سوال به وجود می آید که آیاتبلیغات در صفحه اول گوگلهنوز هم مفید است یا خیر؟

برای پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که اگرچه استفاده از ظرفیت های تبلیغاتی شبکه اجتماعی می تواند برای معرفی کسب و کار های شما مفید واقع گردد اما ارزش و اعتباری کهتبلیغات در گوگلبرای سایت شما به همراه خواهد آورد بدون تردید قابل مقایسه با شبکه های اجتماعی نخواهد بود. به همین سبب اگر قصد دارید تا یک کمپین تبلیغاتی داشته باشید بدون تردید باید بخشی از هزینه ها را برایتبلیغات در گوگلدر نظر بگیرید.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1445

به "با تبلیغات در صفحه اول گوگل یک گام جلوتر از رقبا باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تبلیغات در صفحه اول گوگل یک گام جلوتر از رقبا باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید