با این رژیم خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهید

به گزارش کشتی کروز، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد افرادی که از رژیم سبزیجات پیروی می نمایند به میزان قابل توجهی خطر ابتلا به دیابت را در خود کاهش می دهند.

با این رژیم خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد افرادی که از رژیم سبزیجات پیروی می نمایند به میزان قابل توجهی خطر ابتلا به دیابت را در خود کاهش می دهند.

کارشناسان باور دارند، رژیم های متعادل سبزیجات می توانند کالری دریافتی را محدود نموده و فیبر بیشتری را در اختیار مردم قرار دهند.

به گفته متخصصان، این رژیم کالری دریافتی را محدود نموده و از این طریق منجر به کاهش وزن شده و درنهایت خطر دیابت کاهش می یابد.

آزمایشات نشان داد که سطح باکتری های خوب پس از رژیم های غذایی سبزیجات بالاتر است و همین موضوع به سلامت بدن یاری می نماید.

این پژوهش که توسط محققان انگلیسی انجام شده به خوبی نشان می دهد پیروی از یک رژیم غذایی سالم توانایی بدن را در جذب قند از جریان خون بهبود می دهد.

ایما الوین از محققان این پژوهش تأکید می نماید، تمام رژیم های سبزیجات برای افراد مفید نیستند و مهم است که آنها از یک رژیم سبزیجات سالم پیروی نمایند که همه مواد غذایی مورد احتیاج بدن را تأمین کند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 565

به "با این رژیم خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این رژیم خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید