این مرد در 90 سالگی پدر شد ، ماجرای نامه ای که بعد از 100 سال به دست صاحبش رسید چیست؟ ، گینس پر از داستان ها و ماجراهای شگفت انگیز است

به گزارش کشتی کروز، پیر و پاتال های جهان گاهی آن قدر عجیب و غریب می شوند که می توانند نامشان را در خاطر تمام مردم جهان ثبت نمایند!

این مرد در 90 سالگی پدر شد ، ماجرای نامه ای که بعد از 100 سال به دست صاحبش رسید چیست؟ ، گینس پر از داستان ها و ماجراهای شگفت انگیز است

به گزارش خبرنگاران، آنها گاهی با سادگی خاص خودشان کارهای جالبی می نمایند که مثل توپ در دنیا صدا می نماید و خبر اول تمام سایت های خبری می شود. نتیجه این کارهای عجیب و غریب هم راهیابی به گینس و ثبت شدن در رکوردهای دنیای است. در این شماره از سرنخ قدیمی ترین های رکورددارها را آنالیز می کنیم؛ از آدم ها گرفته تا اشیا!

مادربزرگ یوگاکار

بت کالمن پیرترین یوگاکار دنیاست که با وجود 83 سال سن هنوز هم کله معلق می زند و ساعت ها روی سرش می ایستد! این مادربزرگ استرالیایی نزدیک به 40 سال است که یوگا کار می نماید و معتقد است نسبت به خیلی از جوان های یوگاکار حرکات را منعطف تر و چالاک تر انجام می دهد. بت می گوید من ثابت نموده ام که با یوگا پیری معنایی ندارد و این ورزش کهن می تواند زمان را برای شما متوقف کند!

بت کالمن پیرترین یوگاکار دنیاست

او مدت هاست که میخواهد تدریس یوگا را کنار بگذارد و عرصه را به دخترش که او هم مربی یوگاست واگذار کند اما تا به حال چنین اتفاقی نیفتاده است. بتی سه کتاب درباره یوگا نوشته و عقیده دارد یوگا درمان تمام دردهای سالمندی است.

پدر یا پدربزرگ!؟

رکورد پیرترین پدر دنیا را نانو رام جوگی با 90سال سن با خود یدک می کشد؛ کشاورز اهل هندوستان که برای بیست و یکمین بار با تولد دخترش -گریجا- طعم پدر شدن را چشید و رکورد پیرترین پدر دنیا را کسب کرد! نانو این فرزند را از چهارمین همسرش دارد. او می گوید دقیقا نمی داند از چهار همسرش چند بچه دارد اما تا جایی که یادش می آید 12پسر، نه دختر و 20 نوه دارد!

نانو گفته است که تصمیم دارد همچنان نسلش را ادامه دهد. شاید تا 100سالگی و شاید هم بیشتر!

رکورد پیرترین پدر دنیا

فلوت کهنه

قدیمی ترین فلوت دنیا این فلوت باریک است که 35 هزار سال عمر دارد و از دل غاری در جنوب آلمان بیرون آمده است. این فلوت که با استخوان کرکس ساخته شده، نشان می دهد که اروپایی ها از هزاران سال قبل چیزی را به عنوان ساز می شناخته اند! باستان شناشان دو فلوت مشابه دیگر هم پیدا نموده اند که در گذر زمان شدیدا آسیب دیده اند. آنها معتقدند عمر این فلوت ها به دوران پارینه سنگی برمی شود.

قدیمی ترین فلوت دنیا

نامه نرسیده

قدیمی ترین نامه داخل بطری زمانی پیدا شد که 92 سال و 229 روز از تاریخ نوشته شدنش می گذشت! این بطری که در سال 2006 از آب های انگلستان سردرآورد، متعلق به سال 1914 بود و به طور اتفاقی به وسیله یک ماهیگیر انگلیسی به نام مارک آندرسون پیدا شد!

قدیمی ترین نامه داخل بطری دنیا

جالب اینجاست که بطری نامه رسان از محلی که به آب انداخته شده بود، حرکت زیادی ننموده و 92 سال بعد با فاصله کمی در همان محدوده پیدا شده است. ظاهرا کاپیتان یکی از کشتی های انگلیسی این نامه را نوشته بوده و در آن ضمن توضیح دادن موقعیت جغرافیایی کشتی، از مقامات محلی درخواست یاری داشته!

بطری حاوی نامه

پیرترین مادر دنیا

راجو لوهان پیرترین مادر دنیاست که دو سال قبل در70 سالگی بچه دار شد! این اولین فرزند راجوی هندی است که خداوند بعد از 40 سال به او و همسرش داده است. او می گوید ناوی هدیه خدا بود تا من به خاطر بچه دار نشدنم بیش از این در روستا انگشت نما نشوم. راجو می گوید تولد این بچه آن قدر به او انگیزه داده که به تنهایی از پس امور بربیاید. آنها در روستای محرومی زندگی می نمایند که تا پیش از بچه دار شدن راجو کسی از وجود آن خبر نداشت اما حالا به لطف مادر شدن این زن 70 ساله حتی پای خبرنگاران خارجی هم به این روستا باز شده است!

راجو لوهان پیرترین مادر دنیا

پدربزرگ قهرمان

ری مون پیرترین بدنساز دنیاست که با بیش از 80 سال سن هنوز هم در کنار برترین بدنسازهای دنیا خودی نشان می دهد! او که به آقای عضله معروف شده، در شرایطی که هم سن و سالانش گوشه نشین شده اند، به گینس راه یافته است.این پدربزرگ ورزشکار چندین جایزه کشوری هم دارد که از قدیم الایام در کارنامه اش ثبت نموده است. بد نیست بدانید آقای مون فلج اطفال، عمل باز قلب و سابقه ایست قلبی داشته و حتی یک بار رسما مرده و با شوک به زندگی برگشته است! البته همین حالا هم یک دستگاه تنظیم نماینده ضربان در قلبش دارد!

ری مون پیرترین بدنساز دنیا

دوقلوهای افسانه ای!

پیرترین دوقلوهای به هم چسبیده دنیا را حتما می شناسید! رنی ودنی- دوقلوهای از کمر به هم چسبیده ای که حالا نزدیک به 60 سال است که با هم زندگی می نمایند- نه تنها رکورددار جماعت به هم چسبیده هستند بلکه به خاطرسن و سالشان دنیای پزشکی را هم انگشت به دهان گذاشته اند! دنی و رنی اگرچه خیلی وقت ها از بودن در کنار یکدیگر کلافه می شوند اما در بیشتر عمرشان آن قدر با هم صمیمی بوده اند که حتی اگر امکانش هم وجود داشته باشد، نخواهند دور از هم زندگی نمایند!

پیرترین دوقلوهای به هم چسبیده دنیا

متاسفانه برادران به هم چسبیده این روزها حال و روز خوشی ندارند و به نظر می رسد که کم کم به انتها زندگی شان نزدیک می شوند. به همین علت هم به پزشکان اجازه داده اند با تحقیق روی آنها به سوالاتشان پاسخ دهند. پیرترین دوقلوهای به هم چسبیده دنیا چهار دست و چهار پا دارند و این طور که خودشان می گویند، آینه یکدیگرند؛ درست رودرروی هم!

مادربزرگ دنیای مد

پیرترین مدل لباس دنیا این مادربزرگ 80 ساله است که لااقل از 60 سال قبل تا به حال در این عرصه فعالیت می نماید. دافنه سلفی انگلیسی این روزها در معرفی تازه های پوشاک پیرزن ها حرف اول را می زند؛ مدلی که می گوید از سپیدی موها و چروک های صورتش شرمسار نیست! مدیران دافنه معتقدند این پیرزن از هم سن و سال هایش شادتر است و اثری از افسردگی در چهره اش به چشم نمی خورد. دافنه روزانه هزار یورو دستمزد دارد. او از باسابقه ترین رکورددارترین آدم های حرفه خود محسوب می شود. مادربزرگ 80 ساله آن قدر بی حاشیه کار می نماید که حالا کارمند رسمی برند معروف D&G هم شده است.

پیرترین مدل لباس دنیا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1402 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2428

به "این مرد در 90 سالگی پدر شد ، ماجرای نامه ای که بعد از 100 سال به دست صاحبش رسید چیست؟ ، گینس پر از داستان ها و ماجراهای شگفت انگیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مرد در 90 سالگی پدر شد ، ماجرای نامه ای که بعد از 100 سال به دست صاحبش رسید چیست؟ ، گینس پر از داستان ها و ماجراهای شگفت انگیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید