امکان بازدید از مدرسه تاریخی دارالفنون فراهم شد

به گزارش کشتی کروز، مدرسه تاریخی دارالفنون در کنار اقدامات مرمتی برای بازدید عموم مردم باز شد.

امکان بازدید از مدرسه تاریخی دارالفنون فراهم شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه تحصیلی پزشکی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

پرهام جانفشان مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران در بازدید از مدرسه دارالفنون گفت: این مدرسه تاریخی نماد و برند شروع نظام آموزشی مدرن در کشور است و همه دستگاه های فرهنگی و شهرداری باید در کنار هم یاری نمایند تا مرمت دارالفنون هر چه زودتر به انتها برسد.

وی اضافه کرد: میراث فرهنگی برای تسریع فرایند پروژه مرمت مدرسه دارالفنون آماده هرگونه حمایت فنی و مشاوره ای به وزارت آموزش و پرورش است. تاریخ و هویت نظام آموزشی در شهر تهران با مدرسه دارالفنون و نام امیرکبیر گره خورده است که می تواند برای گردشگران داخلی و خارجی بازدید از این مدرسه بسیار جذاب باشد.

جانفشان ضمن تقدیر از تصمیم مدیران آموزش و پرورش در بازدید عمومی و رایگان از این مدرسه برای علاقه مندان، گفت: دفاتر خدمات مسافرتی در تعریف تورهای تهرانگردی می توانند بازدید از مدرسه دارالفنون را در برنامه ریزی ها مد نظر داشته باشند. امروز کمترین کار ما در زنده نگه داشتن اقدامات امیر کبیر کوشش برای احیای مناسب مدرسه دارالفنون است.

مدرسه دارالفنون در کنار اقدامات مرمتی همه روز به جز روزهای آدینه از ساعت 9 تا 15 برای بازدید عمومی باز است.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 872

به "امکان بازدید از مدرسه تاریخی دارالفنون فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان بازدید از مدرسه تاریخی دارالفنون فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید